Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαμάνη, Ευπραξία
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Χαράλαμπος
dc.contributor.otherCharalambous, Charalambos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-02-13
dc.date.accessioned2017-02-13T09:29:36Z
dc.date.available2017-02-13T09:29:36Z
dc.date.copyright2016-12
dc.date.issued2017-02-13
dc.identifier.otherΠΕΣ/2016/00242el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2778
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να μελετήσει, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις παραμέτρους που το απαρτίζουν, και τον ρόλο του ως εταιρικό εργαλείο. Η προσέγγιση που ακολουθήθηκε είναι αυτή της ποσοτικής ανάλυσης και συγκεκριμένα, για την για την εξέταση και ανάλυση των αποτελεσμάτων, ακολουθήθηκε η Μέθοδος Μερικών Ελαχίστων Τετραγώνων όπου εφαρμόσθηκαν δυο οικονομετρικά μοντέλα και έγινε εκτίμηση παλινδρομήσεων. Τα αποτελέσματα που εξάγονται από το ερευνητικό μέρος της διατριβής είναι ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου επηρεάζει σε θετικό βαθμό τις μελλοντικές πωλήσεις μιας εταιρείας. Παράλληλα, η επίδραση αυτή είναι εξίσου σημαντική για την επιλογή του προϊόντος από τον καταναλωτή, η οποία τον επηρεάζει κατά την οριστικοποίηση των προτιμήσεών του, προχωρόντας στην αγορά του καταλληλότερου για αυτόν προιόντος.el_GR
dc.format.extent48 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριο -- Καταναλωτική συμπεριφοράel_GR
dc.subjecte-commerce -- Consumer behaviorel_GR
dc.titleΥιοθέτηση ηλεκτρονικού εμπορίου: Η συμβολή της στον επιχειρηματικό τομέαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this master dissertation is to examine e-commerce, the parameters that compose it, and its role as a corporate tool. The approach is that of quantitative analysis and particularly of the examination and analysis of the results, the method of Partial Least Squares followed where applied two econometric models and an estimation of regressions. The results derived from the research part of the thesis is that the Ecommerce development influences in positive degree future sales of a company. At the same time, the effect is equally important for the selection of the product by the consumer, which in effect when finalizing their viewing preferences, Going in the most appropriate market for this product.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record