Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΑνδρέου, Γιώργος
dc.contributor.otherAndreou, Giorgos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-02-10
dc.date.accessioned2017-02-13T07:38:43Z
dc.date.available2017-02-13T07:38:43Z
dc.date.copyright2017-01
dc.date.issued2017-02-13
dc.identifier.otherMBA/2017/00485el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2775
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ φύση του Μάρκετινγκ με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων σε θεωρεία και πράξη εξελίσσεται διαρκώς και ραγδαία. Eν έτη 2016 , έχοντας ως δεδομένο το πάρα πάνω γεγονός, οι σύγχρονες Βιβλιοθήκες επιβάλλεται να εμπλουτίζουν διαρκώς τις υπηρεσίες τους προσαρμόζοντας τις στις απατήσεις της εποχής έτσι ώστε να μπορέσουν να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες των απαιτητικών τους χρηστών. Στόχος της έρευνας είναι στο άμεσο μέλλον τα αποτελέσματα της έρευνας να αναλυθούν, να παρουσιαστούν στους υπευθύνους λήψης αποφάσεων για θέματα Βιβλιοθήκης έτσι ώστε να αξιοποιηθούν για σκοπούς βελτίωσης των υπηρεσιών. Η παρούσα εργασία αρχικά αναλύει κάποιες γενικές έννοιες, έπειτα παρουσιάζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου με τις ιδιαιτερότητες της. Στη συνέχεια περιγράφει μια μεθοδολογία έρευνας αξιολόγησης των προσφερόμενων υπηρεσιών και επιδιώκει να μετρήσει την ποιότητα και το βαθμό ικανοποίησης των χρηστών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης. Για την κατανόηση του θεωρητικού υπόβαθρου, γίνεται επεξήγηση και ανάλυση των εννοιών των όρων Υπηρεσίας και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών της καθώς και της Ποιότητας Υπηρεσιών. Στην συνέχεια γίνεται εκτενής αναφορά και ανάλυση των υπηρεσιών της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου και τη χρήση του Μάρκετινγκ στις Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες. Στη συνέχεια περιγράφεται η Μεθοδολογία. Γένεται η παράθεση και ο ορισμός του Προβλήματος και έπειτα αναλύονται οι Βασικές Αρχές και το ερευνητικό πλάνο. Η μέθοδος της έρευνας που ακολουθήθηκε είναι ποσοτική, πρωτογενής έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο συμπληρωνόταν ηλεκτρονικά και ανώνυμα. Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκε στατιστικά θετική συσχέτιση της συνολικής ικανοποίησης των χρηστών. Η μέση συνολική ικανοποίηση των χρηστών της Βιβλιοθήκης είναι 7,48 από το 10. Τέλος ακολούθουν τα συμπεράσματα των ευρημάτων και προτάσεις για μελλοντική χρήση. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλουν στη λήψη μέτρων για αντιμετώπιση των αδυναμιών στο μέλλον.el_GR
dc.format.extent137 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση χρηστών -- Βιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρουel_GR
dc.subjectUser satisfaction -- Open University of Cyprus Libraryel_GR
dc.subjectΒιβλιοθήκη Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
dc.subjectOpen University of Cyprus Library
dc.titleΜέτρηση της ικανοποίησης και της ποιότητας της Βιβλιοθήκης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe nature of Marketing, in theory and practice, is evolving constantly and rabidly with the use of technology and electronic media. In 2016 having in mind the above fact, modern libraries constantly enrich their services adjusting them in current times in order to satisfy the needs and the expectations of demanding users. The goal of the research is to have the results analysed and presented to help improve the services of the library. This assignment initially analyses same general concepts, then it presents the offered services of Cyprus Open University Library with its unique features. After that, it describes a research methodology for evaluating the offered services of the library and aims to measure the quality and the level of Library’s user satisfaction. In order to understand the theoretical underpinnings, we explain and analyze the concept of Services, Marketing Services and the mean of Quality Services. After that is presented a comprehensive report and analysis of the library services of the Open University and the use of marketing in Academic Libraries. The research method utilised is a quantitative, primary research using a structured questionnaire, which was completed electronically and anonymously. The findings of the research showed statistically positive correlation between the total satisfaction of Library users. The average total satisfaction of passengers is 7,48 out of 10. The results of the research will contribute to indicate measures for improvement. One of them is to redesign and reschedule the bus network in order to keep up with the passenger’s needs. Finally follows the conclusions of findings and some recommendations for a future use. The research results will contribute to measures to address the weaknesses in the future.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record