Options
Υιοθέτηση ηλεκτρονικού εμπορίου: Η συμβολή της στον επιχειρηματικό τομέα
Author(s)
Χαραλάμπους, Χαράλαμπος
Date Issued
2017-02-13
Abstract
Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να μελετήσει, το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις
παραμέτρους που το απαρτίζουν, και τον ρόλο του ως εταιρικό εργαλείο. Η προσέγγιση που
ακολουθήθηκε είναι αυτή της ποσοτικής ανάλυσης και συγκεκριμένα, για την για την εξέταση και
ανάλυση των αποτελεσμάτων, ακολουθήθηκε η Μέθοδος Μερικών Ελαχίστων Τετραγώνων όπου
εφαρμόσθηκαν δυο οικονομετρικά μοντέλα και έγινε εκτίμηση παλινδρομήσεων. Τα αποτελέσματα
που εξάγονται από το ερευνητικό μέρος της διατριβής είναι ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού
εμπορίου επηρεάζει σε θετικό βαθμό τις μελλοντικές πωλήσεις μιας εταιρείας. Παράλληλα, η
επίδραση αυτή είναι εξίσου σημαντική για την επιλογή του προϊόντος από τον καταναλωτή, η οποία
τον επηρεάζει κατά την οριστικοποίηση των προτιμήσεών του, προχωρόντας στην αγορά του
καταλληλότερου για αυτόν προιόντος.
παραμέτρους που το απαρτίζουν, και τον ρόλο του ως εταιρικό εργαλείο. Η προσέγγιση που
ακολουθήθηκε είναι αυτή της ποσοτικής ανάλυσης και συγκεκριμένα, για την για την εξέταση και
ανάλυση των αποτελεσμάτων, ακολουθήθηκε η Μέθοδος Μερικών Ελαχίστων Τετραγώνων όπου
εφαρμόσθηκαν δυο οικονομετρικά μοντέλα και έγινε εκτίμηση παλινδρομήσεων. Τα αποτελέσματα
που εξάγονται από το ερευνητικό μέρος της διατριβής είναι ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού
εμπορίου επηρεάζει σε θετικό βαθμό τις μελλοντικές πωλήσεις μιας εταιρείας. Παράλληλα, η
επίδραση αυτή είναι εξίσου σημαντική για την επιλογή του προϊόντος από τον καταναλωτή, η οποία
τον επηρεάζει κατά την οριστικοποίηση των προτιμήσεών του, προχωρόντας στην αγορά του
καταλληλότερου για αυτόν προιόντος.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
48 σ. 30 εκ.
File(s)
Loading...
Name
ΠΕΣ-2016-00242.pdf
Size
1.34 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):cd6807889d805ac396fdae73dd87b826