Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΜΕΤ)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΜΕΤ)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΔΜ-2016-00025.pdf (1.984Mb)
    Ημερομηνία
    2017-02-06
    Συγγραφέας
    Χέντον, Αλέξανδρος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε επισκέπτη της Πινακοθήκης, ανεξαρτήτως ηλικίας. Ένα τέτοιο εγχείρημα, παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες, δεδομένου ότι πρέπει να συνδυαστεί ένα καλό σενάριο, με αρκετή γραφιστική και προγραμματιστική δουλειά. Πρωτίστως όμως, θα πρέπει να ερευνηθεί η διάθεση του κοινού, απέναντι σε μια τόσο νέα τεχνολογία, όπως επίσης, τα θέλω και οι συνήθειες των Ελλήνων gamers. Σημαντική βοήθεια, θα πάρουμε από την εξέταση αντίστοιχων εφαρμογών, που υπάρχουν ήδη σε μουσεία του εξωτερικού. Φυσικά, δε θα παραβλέψουμε να ασχοληθούμε με τις λίγες, αλλά πολύ αξιόλογες εφαρμογές, ελληνικών μουσείων. Βασικό ερευνητικό πεδίο της εργασίας, είναι η επικοινωνία επισκέπτη-μουσείου και πως αυτή διαμορφώνεται, μέσα από τη χρήση μιας τέτοιας εφαρμογής. Θα διεξάγουμε ποσοτική έρευνα, με χρήση ερωτηματολόγιου, με στόχευση τη κοινότητα των gamers. Επειδή όμως, η τεχνολογία δεν είναι κάτι καινούργιο για τους μουσειακούς χώρους, θα χρειαστεί μια επισκόπηση της μουσειακής ιστορίας, του αφηγήματος που διαχρονικά προσφέρει στον επισκέπτη και της διαχρονικής σχέσης, που έχει το μουσείο με την τεχνολογία. Θα αναλύσουμε τη θεωρία της τεχνολογικής αιτιοκρατίας και την επίδραση που έχει στους μουσειακούς χώρους. Οι βασικοί άξονες και η διαδρομή που θα ακολουθήσουμε, είναι οι εξής:
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2762
    Συλλογές
    • Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΜΕΤ)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιά

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013