Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση κλασικού αθλητισμού στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση
 
  • Details
Options

Τεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση κλασικού αθλητισμού στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Author(s)
Κυριακίδης, Γεώργιος
Date Issued
2016-04-08
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Πρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το μαθητικό δυναμικό της Ελλάδας, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας και χαμηλά επίπεδα φυσικής άσκησης. Σε συνδυασμό με την υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, ιδιαίτερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για αυξημένους κινδύνους στην υγεία των μαθητών και για μειωμένη ποιότητας ζωής.
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η υποστήριξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη δημιουργία ενός Πληροφοριακού Εκπαιδευτικού Συστήματος, βασισμένο στα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης Moodle και LAMS, ολοκληρωμένα σε ένα περιβάλλον και την ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων σε αυτό. Περιγράφεται η διαδικασία της υλοποίησης του συστήματος, η διαδικασία και ο τρόπος ανάπτυξης των μαθημάτων και η εφαρμογή και αξιολόγησή τους στη διδακτική πράξη.
Ειδικότερα, ερευνήθηκε κατά πόσο τα ψηφιακά μαθήματα που αναπτύχθηκαν μπορούν να βελτιώσουν το γνωστικό επίπεδο των μαθητών, ως προς την παραδοσιακή διδασκαλία, μέσα από την εφαρμογή τους σε μαθητές Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης. Αναπτύχθηκαν τέσσερα (4) ψηφιακά μαθήματα για τον Κλασικό Αθλητισμό και εφαρμόστηκαν σε μαθητές της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής.
Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η διδασκαλία με τα ψηφιακά μαθήματα βελτίωσε σημαντικά το γνωστικό επίπεδο των μαθητών σε σχέση με την παραδοσιακή διδασκαλία.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 102 σ. 30 εκ.
Subjects

Φυσική αγωγή -- Πρωτο...

Physical education --...

Φυσική αγωγή -- Δευτε...

Physical education --...

Πληροφοριακό εκπαιδευ...

Educational informati...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2015-00197.pdf

Size

5.3 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):2d0f7baa4b4407eb8b18040eb8e271be

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly