Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Αξιολόγηση και εμπλουτισμός μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά με χρήση Scratch
 
  • Details
Options

Αξιολόγηση και εμπλουτισμός μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά με χρήση Scratch

Author(s)
Τσιρώνη, Θάλεια
Date Issued
2016-09-20
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι ο εμπλουτισμός τεχνολογιών καθώς και μεθόδων διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά. Έχουμε προβεί σε ανασκόπηση και σύγκριση των συστημάτων διδασκαλίας στις χώρες Ελλάδα, Κύπρο και Αγγλία. Επίσης έχουμε ανατρέξει σε υλικό και μεθόδους διδασκαλίας προγραμματισμού για παιδιά από το Code Club (Code Club, 2016) και άλλες πηγές και κάναμε μετάφραση και προσαρμογή επιλεγμένων μαθημάτων στα Ελληνικά.
Αρχικά γράφουμε για το πρόγραμμα Scratch και ορισμένες από τις βασικές έννοιες που χρησιμοποιούνται μέσα σε αυτό. Στη συνέχεια αφού κάναμε δόμηση, έγινε ανατροφοδότηση των νέων μαθημάτων σε μαθητές 2 τμημάτων από Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο. Παρουσιάζουμε την κατάσταση που επικρατούσε κατά την έναρξη των μαθημάτων σε αυτά τα παιδιά της έκτης Δημοτικού και αναφέρονται οι γνώσεις των μαθητών πάνω στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στη χρήση υλικού και στην υλοποίηση λογισμικού.
Γίνεται μία περιγραφή των μαθημάτων και του υλικού που παρουσιάστηκε στους μαθητές, με επεξηγήσεις για τη λειτουργία και τη χρησιμότητα των σεναρίων ενεργειών και τον τρόπο επίλυσης κάθε έργου.
Στο τέλος αναπτύσσουμε αξιολόγηση του ανωτέρω στόχου βασισμένοι σε ερωτηματολόγιο και στον τρόπο δράσης των μαθητών εντός των μαθημάτων.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
161 σ. 30 εκ.
Subjects

Scratch

Διδασκαλία προγραμματ...

Programming teaching

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΕΣ-2016-00237.pdf

Size

2.4 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):e6c77f9af0e2a00fd15f01db50a41632

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly