Repository logo
Admin Login(current)
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων για τον Online Instructor
Details

Σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων για τον Online Instructor

Author(s)
Τρουλάκη, Στυλιανή
Date Issued
2016-03-11
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences  
Abstract
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η σχεδίαση διαδραστικών εργαλείων(σαν ένας εύχρηστος online wizard) τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν από κάθε διδάσκοντα ή εκπαιδευτή που θέλει να αναπτύξει ένα μάθημα online εύκολα, αποτελεσματικά και γρήγορα.
Το έργο ενός εκπαιδευτή που αναπτύσσει μαθήματα μέσω διαδικτύου απαιτεί ειδικά προσόντα και σε παιδαγωγικό και σε τεχνικό επίπεδο. Με την ανάπτυξη νέων μαθησιακών τεχνολογιών όπως οι MOOC πλατφόρμες, υφίσταται υψηλή ανάγκη για την βοήθεια της δουλειάς του online διδάσκοντα.
Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε ένα MOOC μπορεί να φτάσει μέχρι και κάποιες χιλιάδες. Σε τέτοιου είδους ανοικτά μαθήματα, όπου υπάρχει μαζική συμμετοχή, ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να κρατήσει τους μαθητές του και να έχει όσο γίνεται λιγότερες απώλειες.
Στα πλαίσια της εκπόνησης της μεταπτυχιακής διατριβής πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οποία διεξάχθηκαν πέντε συνεντεύξεις δεκατεσσάρων ερωτήσεων, με σκοπό την σχεδίαση συστήματος για τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών στη διαδικασία ανάπτυξης online μαθημάτων.
Ο Οδηγός Σχεδίασης Online Μαθημάτων σχεδιάστηκε με σκοπό την ευχρηστία και τη λειτουργικότητα και απευθύνεται σε εκπαιδευτές ενηλίκων αλλά και παιδιών. Παρουσιάζει με λεπτομέρεια αναλυτικές οδηγίες που στοχεύουν να βοηθήσουν στη δημιουργία εικονικής αίθουσας διδασκαλίας, ασκήσεων οι οποίες θα μπορούν να λυθούν από τους μαθητές μέσω διαδικτύου, βίντεο γνωριμίας με τους μαθητές και παρουσίασης των μαθημάτων και εκπαιδευτικών κόμικς.
Ο έλεγχος ευχρηστίας βοηθάει στον εντοπισμό των σημείων που δεν είναι κατανοητά από τους χρήστες του διαδικτύου και χρειάζονται βελτίωση. Για έναν πετυχημένο έλεγχο ευχρηστίας χρειάζεται να δημιουργηθεί ένα πολύ καλό πλάνο ελέγχου με εργασίες και ερωτήματα προς κατάλληλους χρήστες. Οι απαντήσεις των χρηστών πρέπει να ικανοποιούν τους στόχους των κατασκευαστών και τελικά να γίνουν όλες οι αλλαγές που θα βελτιώσουν την ευχρηστία της εφαρμογής.
iv
Πέντε συμμετέχοντες πήραν μέρος στον έλεγχο ευχρηστίας του Οδηγού Σχεδίασης Online Μαθημάτων, με χρήση μιας διαδικτυακής απομακρυσμένης τεχνολογίας ελέγχου ευχρηστίας. Σύμφωνα με τα σχόλια των χρηστών υπάρχει δυνατότητα βελτίωσης του Οδηγού σε κάποια σημεία.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
ix, 141 σ. 30 εκ.
Subjects

Διαδραστικό περιβάλλο...

Human Computer Intera...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2015-00207.pdf

Size

2.21 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):87d9d076c3a43dd9a1b3ea76b77c62ae

  • Send Feedback
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • End User Agreement
  • Privacy policy

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science footer.powered-by Dataly