dc.contributor.advisor | Ξύδης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Βικεντίου, Μάριος | |
dc.contributor.other | Vikentiou, Marios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-10-03 | |
dc.date.accessioned | 2016-10-03T12:02:19Z | |
dc.date.available | 2016-10-03T12:02:19Z | |
dc.date.copyright | 2016-09 | |
dc.date.issued | 2016-10-03 | |
dc.identifier.other | ΔΠΠ/2016/00112 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2670 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Τα Βιοκαύσιμα είναι παράγωγα από την επεξεργασία συγκεκριμένων ειδών βιομάζας η οποία θεωρείτε Ανανεώσιμη Πηγή Ενέργειας. Ένας λόγος παραπάνω για τη χρήση Βιοκαυσίμων που παράχθηκαν από την επεξεργασία βιομάζας είναι και η αυξανόμενη ρύπανση από τη χρήση συμβατικού πετρελαίου κίνησης και συγκεκριμένα η παραγωγή αυξανόμενων ποσοστών Μονοξειδίου του Άνθρακα (CO), Διοξειδίου του Άνθρακα (CO2) και Οξειδίων του Αζώτου (NOx). Τα συγκεκριμένα αέρια μπορούν να επηρεάσουν τόσο τον άνθρωπο όσο και το περιβάλλον με καταστροφικές συνέπειες για τον πλανήτη. Για το λόγο αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Περιβάλλοντος εντείνει τις προσπάθειες ότι μέχρι το 2020 η χρήση των βιοκαυσίμων θα ενταθεί με απώτερο σκοπό να φτάσει το ποσοστό του 20% σε ανάμειξη με τα συμβατικά καύσιμα έτσι ώστε να υπάρξει μια ελεγχόμενη κατάσταση πτώσης των ποσοστών των αερίων του θερμοκηπίου τουλάχιστον σε ποσοστό 70%.
Το μέλλον στον ενεργειακό τομέα και κυρίως στις οδικές μεταφορές είναι η χρήση εξολοκλήρου Βιοκαυσίμων. Αν αυτό επιτευχθεί θα ανεξαρτητοποιηθεί ο πλανήτης από τη χρήση ορυκτών καυσίμων με αποτέλεσμα ένα πλανήτη καθαρότερο ενεργειακά.
Στην παρούσα εργασία αρχικά γίνετε μια ιστορική αναδρομή του πετρελαιοκινητήρα, στη συνέχεια παρουσιάζεται η φύση και η έννοια των βιοκαυσίμων και έπειτα γίνετε αναφορά στο βιοντίζελ. Εν συνεχεία παρουσιάζεται η έρευνα που αφορά την χρήση του στους σύγχρονες πετρελαιοκινητήρες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ερωτηματολογίων και είχε ως στόχο τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων που προκύπτουν από την χρήση του βιοντίζελ στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες καθώς και την άποψη των μηχανικών πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. | el_GR |
dc.format.extent | ix, 124 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Βιοκαύσιμα | el_GR |
dc.subject | Biofuel | el_GR |
dc.subject | Βιοντίζελ | el_GR |
dc.subject | Biodiesel | el_GR |
dc.title | Θετικά και αρνητικά στοιχεία από τη χρήση του Βιοντίζελ στους σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Biofuels are derives from the treatment of certain types of biomass, which is considered a renewable energy source. One more reason for using biofuels produced from biomass processing is the increasing pollution from the use of conventional diesel and the quota production increasing Monoxide levels of Carbon (CO), Carbon Dioxide (CO2) and nitrogen oxides (NOx). These gases can affect both humans and the environment with disastrous consequences for the planet. For this reason, the European Environment intensify efforts that by 2020 the use of biofuels will be intensified with the aim to reach the rate of 20% blending with conventional fuels so as to have a controlled situation falling gas rates of by at least 70%.
The future of the energy sector, especially in road transport is the use of entirely Biofuels. If this is achieved the planet will become independent from fossil fuel resulting in cleaner planet energy.
In this work initially become a historical overview of the diesel engine then presents the nature and the concept of biofuels and then become a reference in biodiesel. Subsequently presents the research on the use of the modern diesel engines. The survey conducted using questionnaires and aimed to identify possible problems arising from the use of biodiesel in modern diesel engines as well as in terms of engineers on the subject. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |