Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων
 
  • Details
Options

Σύστημα για παιχνίδια στρατηγικής: Αρχιτεκτονική επανασχεδίαση με στόχο το διαχωρισμό του μηχανισμού μάθησης απο το μηχανισμό κινήσεων

Author(s)
Γαβαλάς, Νικόλαος
Date Issued
2012-11-05
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
O σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η τεχνική συντήρηση υπάρχουσας υλοποίησης του συστήματος διεξαγωγής παιχνιδιών του παιχνιδιού στρατηγικής RLGame.
Το RLGame είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής που παίζεται ανάμεσα σε δύο παίκτες χρησιμοποιώντας πιόνια που κινούνται πάνω σε μία επιφάνεια τύπου «σκακιέρας». Η υλοποίηση του συστήματος έχει γίνει σε γλώσσα προγραμματισμού Java και χρησιμοποιεί τεχνικές Ενισχυτικής Μάθησης (Reinforcement Learning) και Νευρωνικών Δικτύων (Neural Networks) στην προσπάθεια βελτίωσης της τακτικής του.
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού.
Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
1. η μελέτη σκοπιμότητας της επανασχεδίασης και επανυλοποίησης του RLGame με χρήση συστημάτων (πλατφορμών) περιγραφής και ανάπτυξης παιχνιδιών ανοιχτού κώδικα ή πλατφορμών/παραδειγμάτων μηχανικής μάθησης.
2. η επανασχεδίαση της αρχιτεκτονικής του συστήματος ή/και των δομών δεδομένων έτσι ώστε η υλοποίηση του παιχνιδιού (game logic) και η υλοποίηση της Ενισχυτικής Μάθησης να αποτελούν ξεχωριστά τμήματα
3. η ολοκλήρωση του υποσυστήματος μάθησης που προέκυψε από τον διαχωρισμό των τμημάτων του RLGame με υλοποίηση άλλου παιχνιδιού στρατηγικής.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 90 σ. πιν., 30 εκ.
Subjects

RLGame

Java

Τεχνικές Ενισχυτικής ...

Reinforcement Learnin...

Νευρονικά δίκτυα

Neural Networks

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2012-00042.pdf

Size

2.18 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):5e8a8caa840d3c4238f00228081d4b30

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly