Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης
 
  • Details
Options

Ανάπτυξη ενός τρισδιάστατου ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού παιχνιδιού ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης

Author(s)
Μούζουρος, Δημήτριος
Date Issued
2012-11-02
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή ερευνά τη χρήση Ηλεκτρονικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών σε επιχειρηματικό περιβάλλον ως εργαλείο για οργανωσιακή μάθηση και διαχείριση γνώσης. Σε μια προσπάθεια εξαγωγής καταλλήλων συμπερασμάτων ως προς τη χρησιμότητα του παιχνιδιού, την εμπειρία των χρηστών και την αποτελεσματικότητα του σε σχέση με τη δημιουργία, διατήρηση και μεταφορά γνώσης, δημιουργήθηκε ένα τρισδιάστατο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι το οποίο δόθηκε προς χρήση στο προσωπικό μιας ασφαλιστικής εταιρίας. Το παιχνίδι, μέσα από ένα εικονικό περιβάλλον επιτρέπει στους χρήστες να εκπαιδευτούν ως προς την ιστορία της εταιρίας, τα προϊόντα και τις διαδικασίες, τα τμήματα από τα οποία αποτελείται η εταιρία καθώς επίσης και για το προσωπικό και τα καθήκοντα του κάθε υπαλλήλου.
Γίνεται εκτενής αναφορά σε βιβλιογραφία σχετική με τις εμπλεκόμενες έννοιες. Κάνοντας αρχή από τις έννοιες της γνώσης και της διαχείρισης γνώσης και της σημασίας της σε εταιρικό επίπεδο, προχωρά σε ανάλυση του τί είναι οργανωσιακή μάθηση, ποιός ο συσχετισμός μεταξύ οργανωσιακής μάθησης και διαχείρισης γνώσης και ποιές οι τεχνολογίες που τις υποστηρίζουν. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά σε παιχνίδια, ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μάθηση μέσω παιχνιδιών, τρισδιάστατες τεχνολογίες και επίσης στην επίδραση των παιχνιδιών στην εκπαίδευση.
Ακολούθως παρουσιάζεται η μεθοδολογία, οι στόχοι, η ανάλυση και το παιχνίδι που αναπτύχθηκε στα πλαίσια αυτής της έρευνας. Το παιχνίδι χρησιμοποιήθηκε για διάστημα 20 ημερών από τους υπαλλήλους της εταιρίας και τα αποτελέσματα της χρήσης εξετάστηκαν με τη χρήση προσωπικών συνεντεύξεων και ερωτηματολογίων εμπειρίας χρήσης. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται σε σχέση με τα ερευνητικά ερωτήματα τα οποία ήταν τα ακόλουθα:
1. Μπορεί να αναπτυχθεί ένα τρισδιάστατο ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό παιχνίδι για σκοπούς οργανωσιακής μάθησης;
2. Είναι ένα τέτοιο παιχνίδι αποτελεσματικό για εταιρική εκπαίδευση και διαχείριση γνώσης;
3. Ποιά είναι η εμπειρία των χρηστών σε σχέση με παραδοσιακές μεθόδους για εκπαίδευση και διαχείριση γνώσης;
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi,108 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Οργανωσιακή μάθηση

Διαχείριση γνώσης

Ηλεκτρονικά εκπαιδευτ...

Serious games

Knowledge management

Organization learning...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2012-00045.pdf

Size

2.87 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):a48628f33e1212049117c3ab698fb5a4

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly