Show simple item record

dc.contributor.advisorΧαρίτου, Μελίτα
dc.contributor.authorΑναγνώστου, Δήμητρα
dc.contributor.otherAnagnostou, Demetra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-20
dc.date.accessioned2016-09-20T08:45:50Z
dc.date.available2016-09-20T08:45:50Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-09-20
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2016/00270el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2640
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι σύγχρονες επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα ανταγωνιστικό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Έχουν ως βασικό χαρακτηριστικό την οικονομική αστάθεια και έρχονται αντιμέτωπες με πολυσύνθετες προκλήσεις, ευκαιρίες και αλλαγές. Για να μπορέσει να ανταπεξέλθει οφείλει να διαχειριστεί σωστά τον πλέον πιο πολύτιμο πόρο που έχει, το ανθρώπινο δυναμικό. Η επιτυχία των οργανωσιακών στόχων είναι αποτέλεσμα του συνόλου των εργαζομένων. Η απόδοση του κάθε εργαζομένου δεν εξαρτάται μόνο από τις γνώσεις και τις ικανότητες του αλλά και από τη θέληση που έχει και την προσπάθεια που επιθυμεί να καταβάλει προκειμένου να επιτύχει τους στόχους που θέτει η Διοίκηση. Οπότε η Διοίκηση οφείλει να έχει μια πιο ανθρωποκεντρική στάση. Μέσα από την υποστήριξη, την καθοδήγηση και την επιβράβευση να οδηγούν τους εργαζομένους σε μια υψηλότερη απόδοση. Στην παρούσα εργασία αρχικά παρουσιάζονται οι κύριες θεωρίες παρακίνησης-υποκίνησης, ο ρόλος της εργασιακής ικανοποίησης, η σημασία του ανθρώπινου δυναμικού στις τράπεζες καθώς και η παρακίνηση σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Έπειτα παρουσιάζεται μία έρευνα που αφορά τους εργαζομένους του Κυπριακού Τραπεζικού Κλάδου. Η έρευνα πραγματοποιείται με τη χρήση ερωτηματολογίων και θέτει ως στόχο την εξέταση της επαγγελματικής ικανοποίησης. Τέλος εξετάζεται και το αίσθημα της αναγνώρισης των προσπαθειών που καταβάλει ο κάθε εργαζόμενος.el_GR
dc.format.extentvii, 86 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένων -- Τραπεζικός τομέαςel_GR
dc.subjectMotivation of employees -- Banking sectorel_GR
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectMotivation of employeesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΔιερεύνηση της παρακίνησης των εργαζομένων σε περίοδο οικονομικής κρίσης. Διεξαγωγή έρευνας στον τραπεζικό κλάδοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractModern companies operate in a competitive and constantly changing environment. Their key feature is the economic instability and they are faced with complex challenges, opportunities and changes. In order to succeed, they must properly manage their most valuable resource; human resources. The success of each company's organizational goals is a result of its entire workforce. The performance of each employee depends, not only on their knowledge and their skills, but also on their will and the effort that they wish to make in order to achieve the goals set by the Management. Therefore, the Management should have a more people-centered attitude. Through support, guidance and reward, they should motivate their employees towards a higher yield. This paper firstly presents the main theories of motivation-stimulation, the role of job satisfaction, the importance of human resources in banks, as well as the motivation in times of economic crisis. Then, a study about the employees of the Cypriot Banking Industry is presented. The research is carried out using questionnaires and aims to examine job satisfaction. Finally, the feeling of recognition of the efforts made by each employee is also examined.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record