Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΘεοδώρου, Ορέστης
dc.contributor.otherTheodorou, Orestis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-20
dc.date.accessioned2016-09-20T08:45:05Z
dc.date.available2016-09-20T08:45:05Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-20
dc.identifier.otherΔΤΠ/2016/00009el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2636
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να εστιάσει στη φάση της προ‐ανάπτυξης προϊόντων, γνωστή και ως φάση Fuzzy Front End, και να παρακολουθήσει από κοντά τις μεθόδους και τακτικές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών. Η έρευνα στηρίχτηκε σε έξι (6) κύρια επίπεδα, που στόχο είχαν να προσδιορίσουν τη συσχέτιση των συνθηκών κάτω από τις οποίες σχεδιάζονται οι νέες ιδέες, σε συνδυασμό με τη διαχείριση της διαδικασίας του σχεδιασμού της, η οποία αποτελεί συνάρτηση της πολυπλοκότητας και καινοτομίας του προϊόντος, με την εμπορική επιτυχία αυτού. Για τη διεξαγωγή των συμπερασμάτων εφαρμόστηκε η μεθοδολογία της ποιοτικής ανάλυσης δεδομένων, σε ένα δείγμα τεσσάρων εταιρειών που είχαν προβεί στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων, ενώ η συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών έγινε με την μέθοδο των δομημένων συνεντεύξεων. Το πόρισμα της έρευνας φανερώνει πως παρά τις όποιες μη ευνοϊκές συνθήκες, που μπορεί να επικρατούν κατά την ανάπτυξη μιας νέας ιδέας, ένας καλός σχεδιασμός κατά τη φάση της προ‐ ανάπτυξης είναι σε θέση να οδηγήσει σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό επιτυχίας της ιδέας, αντισταθμίζοντας έτσι τις όποιες αρνητικές επιρροές των συνθηκών.el_GR
dc.format.extent127 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectFuzzy Front Endel_GR
dc.subjectΠρο-ανάπτυξη προϊόντωνel_GR
dc.titleΑξιολόγηση και σχεδιασμός καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών κατά τη φάση της προ-ανάπτυξης "Fuzzy-Front-End"el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe goal of our study was to emphasize on the pre‐developmental product phase, known as “Fuzzy Frond End Phase”, and thoroughly investigate the methods companies use for the development of innovative ideas. Our analysis was based on six (6) main levels, aiming to pinpoint the connection between conditions, under which new ideas are designed, associated with the management of the planning procedure, which depends on the complexity, the innovation and the commercial success of the product. Qualitative data analysis was performed on a sample of four companies, which have developed innovative products, whilst the necessary information was obtained using the method of structured interview. The findings of this study show that, despite whichever non favourable conditions may exist during the development of a new idea, a very good design during the pre‐product phase is able to lead to a high level of success of this idea, thus compensating for the non favourable conditions.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record