Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΠιπιντάκου, Αγγελική
dc.contributor.otherPipintakou, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-14
dc.date.accessioned2016-09-14T10:19:14Z
dc.date.available2016-09-14T10:19:14Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-09-14
dc.identifier.otherΔΜΥ/2016/00349el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2610
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους όσον αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται με στόχο την αναβάθμιση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας που παρέχονται στους ασθενείς είναι προσδιοριστικός παράγοντας της ικανοποίησής τους, ενώ η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί ένα μέτρο αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Η ικανοποίηση των ασθενών επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες: τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, την επικοινωνία μεταξύ ασθενών, ιατρών και νοσηλευτών, αλλά και τα οργανωτικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της μονάδας υγείας. Σκοπός: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από το Τμήμα Πυρηνικής Ιατρικής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου «Θεαγένειο» σε συνάρτηση με την ικανοποίηση των ασθενών που προσέρχονται σε αυτό. Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτελείται από 199 ασθενείς που προσήλθαν στο τμήμα αυτό κατά την χρονική περίοδο 01/02/2016 - 01/03/2016. Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας τόσο για τη διασφάλιση της υγείας των ασθενών, όσο και για την ικανοποίησή τους. Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων κατέδειξαν ότι συνολικά είναι σε πολύ προς πάρα πολύ μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του συγκεκριμένου τμήματος και για το λόγο αυτό θα το σύστηναν και σε άλλους. Διαπιστώθηκε ότι το συγκεκριμένο τμήμα θα πρέπει να προχωρήσει σε βελτιώσεις όσον αφορά στα εξής: προσβασιμότητα σε άτομα με αναπηρία, καταλληλότητα της αίθουσας αναμονής για την εξέταση (κλιματισμός, επάρκεια καθισμάτων, ύπαρξη οξυγόνου κ.α.), χρόνος αναμονής μέχρι την χορήγηση του ραδιοφαρμάκου από τον γιατρό, καθαριότητα των βοηθητικών χώρων, ψυχολογική υποστήριξη από νοσηλευτές και τεχνολόγους. Συμπεράσματα: Συνολικά, η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών αποτελεί σημαντικό εργαλείο μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και προσδιορισμού των στοιχείων εκείνων που χρίζουν βελτίωσης.el_GR
dc.format.extent141 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.titleΗ ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των ασθενών του τμήματος Πυρινικής Ιατρικής του "ΑΝΘ. ΘΕΑΓΕΝΕΙΟΥ"el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractBackground: Patient satisfaction is one of the most important parameters with regard to measures implemented so as to upgrade and improve health services. The quality of health services provided to patients is a determinant factor of patient satisfaction, whereas patient satisfaction is a measure used in the quality assessment of health services. Patient satisfaction is influenced by several factors: patients’ demographic characteristics, communication between patients, doctors and nurses, as well as the organizational and functional characteristics of the health unit. Aim: The aim of this study is to examine the quality of services provided by the Nuclear Medicine Department of Cancer Hospital "Theagenio" in relation to patient satisfaction. Method: Quantitative research using questionnaire is the research method and the methodological instrument respectively for this research. The sample of this study consists of 199 patients that visited this department during the time period 01/02/2016- 01/03/2016. Results: The results of the study demonstrated the importance of the quality of health services so to ensure the health of patients, and their satisfaction. The answers of the respondents indicated that they are very satisfied with the services of the Nuclear Medicine Department and therefore they would recommend it to other patients. It was found that this department should proceed to specific improvements in the following 12 areas: accessibility of disabled persons, appropriateness of the waiting room for examination (air conditioning, adequate seating, existence of oxygen, etc.), waiting time until the administration of p/f by the doctor, cleanliness of auxiliary areas, as well as the psychological support from nurses and technologists. Conclusions: Overall, patient satisfaction is an important tool in measuring the quality of health services and in the identification of those features that need improvement.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record