Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και η ικανοποίηση των ασθενών του τμήματος Πυρινικής Ιατρικής του "ΑΝΘ. ΘΕΑΓΕΝΕΙΟΥ"

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΜΥ-2016-00349.pdf (2.437Mb)
    Date
    2016-09-14
    Author
    Πιπιντάκου, Αγγελική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους όσον αφορά στα μέτρα που λαμβάνονται με στόχο την αναβάθμιση και βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας που παρέχονται στους ασθενείς είναι προσδιοριστικός παράγοντας της ικανοποίησής τους, ενώ η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί ένα μέτρο αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Η ικανοποίηση των ασθενών επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες: τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά, την επικοινωνία μεταξύ ασθενών, ιατρών και νοσηλευτών, αλλά και τα οργανωτικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της μονάδας υγείας. Σκοπός: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται από το Τμήμα Πυρηνικής Ιατρικής του Αντικαρκινικού Νοσοκομείου «Θεαγένειο» σε συνάρτηση με την ικανοποίηση των ασθενών που προσέρχονται σε αυτό. Μεθοδολογία: Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα της παρούσας έρευνας αποτελείται από 199 ασθενείς που προσήλθαν στο τμήμα αυτό κατά την χρονική περίοδο 01/02/2016 - 01/03/2016. Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας τόσο για τη διασφάλιση της υγείας των ασθενών, όσο και για την ικανοποίησή τους. Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων κατέδειξαν ότι συνολικά είναι σε πολύ προς πάρα πολύ μεγάλο βαθμό ικανοποιημένοι από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του συγκεκριμένου τμήματος και για το λόγο αυτό θα το σύστηναν και σε άλλους. Διαπιστώθηκε ότι το συγκεκριμένο τμήμα θα πρέπει να προχωρήσει σε βελτιώσεις όσον αφορά στα εξής: προσβασιμότητα σε άτομα με αναπηρία, καταλληλότητα της αίθουσας αναμονής για την εξέταση (κλιματισμός, επάρκεια καθισμάτων, ύπαρξη οξυγόνου κ.α.), χρόνος αναμονής μέχρι την χορήγηση του ραδιοφαρμάκου από τον γιατρό, καθαριότητα των βοηθητικών χώρων, ψυχολογική υποστήριξη από νοσηλευτές και τεχνολόγους. Συμπεράσματα: Συνολικά, η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών αποτελεί σημαντικό εργαλείο μέτρησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και προσδιορισμού των στοιχείων εκείνων που χρίζουν βελτίωσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2610
    Collections
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013