Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης
 
  • Details
Options

Κατασκευή παιχνιδιού σε κινητή πλατφόρμα και ενσωμάτωση μηχανισμών τεχνητής νοημοσύνης

Author(s)
Σταμάτης, Ευθύμιος
Date Issued
2014-07-30
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως στόχο την μετατροπή μίας εφαρμογής (RLGame) που κάνει
χρήση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης και εκτελείται σε περιβάλλον windows χωρίς την
δυνατότητα παιχνιδιού ανθρώπου - υπολογιστή, σε μία εφαρμογή (mRLGame) που εκτελείται σε
περιβάλλον Android, κάνει χρήση γραφικών και υποστηρίζει παιχνίδι μεταξύ υπολογιστή και
ανθρώπου.
Η παρούσα διατριβή εστιάζει στις περιοχές της Τεχνητής Νοημοσύνης και της Τεχνολογίας Λογισμικού
και ειδικότερα στην ανάπτυξη παιχνιδιών που χρησιμοποιούν σκακιέρα σε περιβάλλον Android και
τεχνολογία Ενισχυτικής Μάθησης.
Στα πλαίσια της παρούσας διατριβής πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:
1. η μελέτη προηγούμενων υλοποιήσεων ώστε να γίνει κατανοητό πως λειτουργεί η ενισχυτική
μάθηση και γενικότερα η τεχνητή νοημοσύνη όπως και η εκμάθηση νέων τεχνολογιών όπως η
java και η ανάπτυξη εφαρμογών σε περιβάλλον Αndroid και ειδικότερα παιχνιδιών.
2. η σχεδίαση και υλοποίηση της εφαρμογής mRLGame με χρήση της βιβλιοθήκης ενισχυτικής
μάθησης RL-Lib προϊόν προγενέστερης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, σε περιβάλλον
Αndroid με παράλληλη προσθήκη του γραφικού περιβάλλοντος, της επικοινωνίας γραφικού
περιβάλλοντος και του χρήστη και της δυνατότητας παιχνιδιού μεταξύ ανθρώπου και
υπολογιστή.
3. η δοκιμή της εφαρμογής σε διάφορες κινητές πλατφόρμες πάνω σε πραγματικό υλικό και σε
προσομοιωτές όπου ελέγχτηκε το παιχνίδι σχετικά με την συμβατότητα του σε διαφορετικού
τύπου υλικό, όπως και σχετικά με την ορθότητα υπολογισμού των κινήσεων του υπολογιστή
παίκτη.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vii, 68 σ. εικ., 30 εκ.
Subjects

Τεχνολογία Τεχνητής Ν...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2014-00126.pdf

Size

4.64 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):176952e2f38506b0bb7fff8484d795fa

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly