Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μέτρηση ικανοποίησης εργαζομένων στα κέντρα εξυπηρέτησης του πολίτη και παράγοντες παρακίνησης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00456.pdf (1.006Mb)
    Date
    2016-09-12
    Author
    Ανδρέου, Αιμιλία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα διατριβή μελετά το φαινόμενο της ικανοποίησης και παρακίνησης του ανθρώπινου δυναμικού στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη. Κυριότερος στόχος, αφού γίνει μελέτη των διαφόρων θεωριών εργασιακής ικανοποίησης και παρακίνησης, να καταδείξει μέσω της έρευνας αφενός τον βαθμό ικανοποίησης των εργαζομένων στα ΚΕΠ και αφετέρου να εντοπίσει τους παράγοντες που τους παρακινούν υπό την παρούσα οικονομική κατάσταση. Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη δημιουργήθηκαν με στόχο τη δημιουργία μιας νέας κουλτούρας στη δημόσια υπηρεσία με επίκεντρο τον πολίτη. Εξαιτίας του ότι τα ΚΕΠ είναι νεοσύστατα αποφασίσαμε να ερευνήσουμε την ικανοποίηση και την παρακίνηση των εργαζομένων σε αυτά. Η μέθοδος της έρευνας που ακολουθήθηκε στην εργασία είναι η πρωτογενής, ποσοτική έρευνα με την χρήση δομημένου ερωτηματολογίου με θέμα ικανοποίηση και παρακίνηση των εργαζομένων στα ΚΕΠ το οποίο ετοιμάστηκε από την ερευνήτρια και δόθηκε στους υπαλλήλους όλων των ΚΕΠ. Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει ότι οι εργαζόμενοι θεωρούν ως τους σημαντικότερους παράγοντες σε μια ιδανική δουλειά, τη συνεργασία με τους συναδέλφους, τις καλές σχέσεις με τον προϊστάμενο και την αναγνώριση της δουλειά τους. Η αύξηση των κατ’ αποκοπή επιδομάτων, ο έπαινος από τον προϊστάμενο και η ύπαρξη μιας πιο αξιοκρατικής αξιολόγησης θα τους παρακινούσαν περισσότερα ώστε να αποδώσουν καλύτερα στα ΚΕΠ. Γενικά, οι εργαζόμενοι στα ΚΕΠ δηλώνουν ικανοποιημένοι από την άριστη σχέση τους με τους συναδέλφους και την επικοινωνία τους με τον προϊστάμενο. Δεν είναι όμως καθόλου ευχαριστημένοι με τις ευκαιρίες ανέλιξης που τους δίνονται και τις μισθολογικές απολαβές που λαμβάνουν σε σύγκριση με το έργο που παράγουν.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2581
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013