Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΑντρέου, Άντρη
dc.contributor.otherAndreou, Andri
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-08
dc.date.accessioned2016-09-08T08:16:28Z
dc.date.available2016-09-08T08:16:28Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-08
dc.identifier.otherMBA/2016/00467el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2571
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών και κυρίως οι τεχνολογίες του διαδικτύου, έχουν αλλάξει δραματικά όχι μόνο τους παραδοσιακούς τρόπους επιχειρείν, αλλά και γενικότερα τις περισσότερες από τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Μία από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες εκφράσεις στην εποχή μας είναι αυτή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι γεγονός ότι τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης τακτικής, δηλαδή της χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι πολύ θετικά και το κόστος πραγματοποίησής της είναι ελάχιστο σε σύγκριση με άλλες παραδοσιακές τακτικές ή με το κόστος που χρειάζεται μια εταιρεία για τη διατήρηση μιας σωστά εκπαιδευμένης ομάδας πωλήσεων με επιπρόσθετα καθήκοντα σε θέματα μάρκετινγκ. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής και ως εκ τούτου πρέπει να είναι πλήρως προσαρμοσμένο στους στόχους της εταιρείας ώστε να πετυχαίνει όσον το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα. Ο στόχος της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη του ψηφιακού μάρκετινγκ και των διαφόρων μέσων με τα οποία μπορεί να γίνει η χρήση του από τις εταιρείες. Επίσης μελετάται το κατά πόσον οι εταιρείες Τηλεπικοινωνιών της Κύπρου κάνουν χρήση αυτών των μέσων για προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Αρχικά μελετάται γενικά το ψηφιακό μάρκετινγκ όσον αφορά τον καθορισμό των εταιρικών στόχων και την προσωποποίηση του ιδανικού πελάτη όπως και τη λογική στην εποχή των Big Data. Επίσης μελετάται σε βάθος και η συμπεριφορά του ψηφιακού καταναλωτή. Στην συνέχεια, παρουσιάζονται οι αρχές και οι πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ όπως είναι η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, το Search Engine Optimization (SEO), το μάρκετινγκ του ηλέκτρονικού ταχυδρομείου, το digital display advertising, το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων, το mobile marketing και τα εργαλεία διαδικτυακής αποτελεσματικότητας (web analytics) και εξηγείται το τι περιλαμβάνει το κάθε ένα από τα πεδία αυτά Τέλος, παρουσιάζονται περιληπτικά οι τέσσερεις κύριες εταιρείες Τηλεπικοινωνιών της Κύπρου (CYTA, MTN, Primetel και Cablenet) και γίνεται μια έρευνα για τις ψηφιακές δράσεις μάρκετινγκ κάθε μίας από αυτές και εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα. Οι μεθόδοι που ακολουθήθηκαν είναι η μελέτη και ανάλυση των μέσων ψηφιακού μάρκετινγκ και η έρευνα για το κατά πόσον κάποια από αυτά χρησιμοποιούνται από τις εν λόγω εταιρείες και με ποιό τρόπο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης και με την χρήση ενός ερωτηματολογίου, αποτελούμενο από δεκαπέντε ερωτήσεις, οι οποίες αφορούν την άποψη του κοινού για τις ψηφιακές δράσεις μάρκετινγκ των εταιρειών Τηλεπικοινωνιών.el_GR
dc.format.extentxii, 82 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectDigital marketingel_GR
dc.titleΟι διάφορες διαστάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ και η χρήση του απο τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe new era of Information Technologies and Telecommunications and especially the web technologies, have changed dramatically, not only the traditional ways of doing business, but generally a great part of the human activities. One of the most used expressions in our time is that of digital marketing. It is a fact that the results of this tactic, i.e. the use of digital marketing, are very positive and the incurred cost is minimal compared to other traditional tactics or the cost needed, for a company to maintain a well-trained sales team with additional marketing duties. But digital marketing is part of the overall strategy of a company and therefore should be fully adapted to the company's objectives so as to achieve the best results possible. The objective of this master thesis is the study of digital marketing and the various means by which it can be made use of by the companies. It is also studied whether the Telecommunication companies in Cyprus use these tools to promote their products and services. Initially, there is a general study of digital marketing in defining the corporate goals and identifying the company’s target group as well as the logic in the era of Big Data. Also, there is an in depth study of the behavior of the digital consumer. After that, there is a presentation on the principles and the digital marketing practices such as the website of a business, SEO, email marketing, the digital display advertising, social media marketing, the mobile marketing and web analytics and it is explained what is included in each of those fields. Finally, there is a summary of the four main Telecommunication companies in Cyprus (CYTA, MTN, Primetel and Cablenet) and a research on the digital marketing actions for each of them and the final conclusions are drawn. The method followed, is the study and analysis of digital marketing and a research on whether some of them are used by these companies and how. A survey was also carried out with the use of a questionnaire, comprising fifteen questions concerning the opinion of the public on the digital marketing activities of Telecommunications companies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record