Οι διάφορες διαστάσεις του ψηφιακού μάρκετινγκ και η χρήση του απο τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών στην Κύπρο
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2016-09-08Συγγραφέας
Αντρέου, Άντρη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Οι νέες τεχνολογίες της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών και κυρίως οι τεχνολογίες του διαδικτύου, έχουν αλλάξει δραματικά όχι μόνο τους παραδοσιακούς τρόπους επιχειρείν, αλλά και γενικότερα τις περισσότερες από τις ανθρώπινες δραστηριότητες.
Μία από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες εκφράσεις στην εποχή μας είναι αυτή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι γεγονός ότι τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης τακτικής, δηλαδή της χρήσης του ψηφιακού μάρκετινγκ, είναι πολύ θετικά και το κόστος πραγματοποίησής της είναι ελάχιστο σε σύγκριση με άλλες παραδοσιακές τακτικές ή με το κόστος που χρειάζεται μια εταιρεία για τη διατήρηση μιας σωστά εκπαιδευμένης ομάδας πωλήσεων με επιπρόσθετα καθήκοντα σε θέματα μάρκετινγκ. Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί μέρος της γενικότερης στρατηγικής και ως εκ τούτου πρέπει να είναι πλήρως προσαρμοσμένο στους στόχους της εταιρείας ώστε να πετυχαίνει όσον το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.
Ο στόχος της συγκεκριμένης μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη του ψηφιακού μάρκετινγκ και των διαφόρων μέσων με τα οποία μπορεί να γίνει η χρήση του από τις εταιρείες. Επίσης μελετάται το κατά πόσον οι εταιρείες Τηλεπικοινωνιών της Κύπρου κάνουν χρήση αυτών των μέσων για προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους.
Αρχικά μελετάται γενικά το ψηφιακό μάρκετινγκ όσον αφορά τον καθορισμό των εταιρικών στόχων και την προσωποποίηση του ιδανικού πελάτη όπως και τη λογική στην εποχή των Big Data. Επίσης μελετάται σε βάθος και η συμπεριφορά του ψηφιακού καταναλωτή.
Στην συνέχεια, παρουσιάζονται οι αρχές και οι πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ όπως είναι η ιστοσελίδα μιας επιχείρησης, το Search Engine Optimization (SEO), το μάρκετινγκ του ηλέκτρονικού ταχυδρομείου, το digital display advertising, το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων, το mobile marketing και τα εργαλεία διαδικτυακής αποτελεσματικότητας (web analytics) και εξηγείται το τι περιλαμβάνει το κάθε ένα από τα πεδία αυτά Τέλος, παρουσιάζονται περιληπτικά οι τέσσερεις κύριες εταιρείες Τηλεπικοινωνιών της Κύπρου (CYTA, MTN, Primetel και Cablenet) και γίνεται μια έρευνα για τις ψηφιακές δράσεις μάρκετινγκ κάθε μίας από αυτές και εξάγονται τα τελικά συμπεράσματα.
Οι μεθόδοι που ακολουθήθηκαν είναι η μελέτη και ανάλυση των μέσων ψηφιακού μάρκετινγκ και η έρευνα για το κατά πόσον κάποια από αυτά χρησιμοποιούνται από τις εν λόγω εταιρείες και με ποιό τρόπο. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης και με την χρήση ενός ερωτηματολογίου, αποτελούμενο από δεκαπέντε ερωτήσεις, οι οποίες αφορούν την άποψη του κοινού για τις ψηφιακές δράσεις μάρκετινγκ των εταιρειών Τηλεπικοινωνιών.