Διαχρονική εξέλιξη των συστημάτων αξιολόγησης προσωπικού στην Εθνική Τράπεζα κατά την εικοσαετία 1995-2015
Abstract
Η παρούσα διατριβή εξετάζει την διαχρονική εξέλιξη του συστήματος αξιολόγησης στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος Α.Ε. (εφεξής ΕΤΕ) κατά την εικοσαετία 1995-2015. Αναλύεται σε θεωρητική βάση το περιεχόμενο της διαδικασίας της αξιολόγησης γενικά, καταγράφονται οι λόγοι που κάνουν αναγκαία την ύπαρξη της, εντοπίζονται τα κύρια χαρακτηριστικά μιας αποτελεσματικής αξιολόγησης, περιγράφονται οι προκλήσεις και τα εμπόδια που συναντά κανείς όταν επιχειρεί να μετρήσει αποτελεσματικά την απόδοση και αναφέρονται όλες οι καταγεγραμμένες μέθοδοι. Τέλος, γίνεται λόγος για τη διαχείριση της απόδοσης μέσω της διαδικασίας της ανατροφοδότησης.
Στο δεύτερο τμήμα της εργασίας περιγράφονται τα δύο συστήματα αξιολόγησης που εφαρμόσθηκαν στην ΕΤΕ κατά τη διάρκεια της τελευταίας εικοσαετίας, εντοπίζονται οι ομοιότητες και οι διαφορές τους και επιχειρείται μια συνολική εκτίμηση του τρέχοντος συστήματος μέσα από έρευνα που έλαβε χώρα με την μέθοδο του ερωτηματολογίου.
Τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας συνοψίζονται στην γενική αποδοχή του συστήματος από τους ερωτώμενους αλλά και στην εκφρασμένη ανάγκη εκσυγχρονισμού κάποιων παραμέτρων σύμφωνα με τις ανάγκες της νέας πραγματικότητας.