Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΜΕΤ)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΜΕΤ)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση της επίδρασης των πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης στην αποδοτικότητα των υπαλλήλων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Μελέτη περίπτωσης στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος

    Thumbnail
    View/Open
    ΤΡΑ-ΧΡΗ-2016-00286.pdf (1.154Mb)
    Date
    2016-09-05
    Author
    Γούλα, Αλεξάνδρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα εργασία είχε στόχο να διερευνήσει την επίδραση των πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης στην αποδοτικότητα του προσωπικού των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων και ειδικότερα στους εργαζόμενους στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας. Στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης της εργασίας η έρευνα εστιάστηκε στο πληροφοριακό σύστημα CRM το οποίο έχει εισαχθεί τα τελευταία χρόνια στη λειτουργία της ΕΤΕ και το οποίο συμπληρώνει αλλά και σταδιακά αντικαθιστά το παλαιότερο πληροφοριακό σύστημα ONLINE του οργανισμού, με τα δύο συστήματα ωστόσο να χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα την τρέχουσα χρονική στιγμή για την επιτέλεση ίδιων εργασιών. Για την επίτευξη του στόχου και των σκοπών της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο σχεδιάστηκε με βάση τη θεωρητική προσέγγιση των Delone & McLean (2003) για την επιτυχία των πληροφοριακών συστημάτων. Το ερωτηματολόγιο διαμοιράστηκε μέσω του εσωτερικού δικτύου της ΕΤΕ σε ψηφιακή μορφή και τελικά συνελέγησαν 107 συμπληρωμένα ερωτηματολόγια. Τα δεδομένα που συνελέγησαν αναλύθηκαν με μεθόδους απλής, πολλαπλής και λογιστικής παλινδρόμησης μέσω του πακέτου στατιστικής ανάλυσης SPSS. Τα κύρια συμπεράσματα που προέκυψαν από την ερευνητική προσπάθεια ήταν ότι η ποιότητα της πληροφορίας που λαμβάνουν από το πληροφοριακό σύστημα οι χρήστες του, η ποιότητα του ίδιου του συστήματος και η ποιότητα των υποστηρικτικών υπηρεσιών που έχει αναπτύξει ο οργανισμός για το σύστημα αυτό επηρεάζουν θετικά την ικανοποίηση των χρηστών του και την πρόθεση χρήσης τους μεμονωμένα άλλα όχι όταν επιδρούν σε συνδυασμό. Ταυτόχρονα η ικανοποίηση των χρηστών και η πρόθεση χρήσης επηρεάζουν θετικά την αντιλαμβανόμενη ωφέλεια από το σύστημα σε ατομικό επίπεδο, δηλαδή την αντιλαμβανόμενη από τους ίδιους τους εργαζόμενους αποδοτικότητά τους αλλά και την αντιλαμβανόμενη ωφέλεια σε επίπεδο οργανισμού. Επίσης διαπιστώθηκε ότι στην περίπτωση του πληροφοριακού συστήματος CRM της ΕΤΕ ο παράγοντας τον οποίο οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν ως το σημείο υστέρησης του πληροφοριακού συστήματος είναι η υποστηρικτικές υπηρεσίες που αναπτύχθηκαν και λειτουργούν για το σύστημα αυτό και ως δυνατό σημείο την ποιότητα της πληροφορίας από αυτό. Τα αποτελέσματα αυτά έρχονται σε συμφωνία και με τα αποτελέσματα προηγούμενων ερευνών στο πεδίο της σύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων και της απόδοσης των εργαζόμενων και των οργανισμών ωστόσο είναι απαραίτητο να διεξαχθεί μεγαλύτερη σε έκταση και βάθος έρευνα στη σύνδεση των συστημάτων αυτών και της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού περιλαμβάνοντας πιο αντικειμενικά μέτρα της απόδοσης.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2551
    Collections
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΜΕΤ)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013