Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η συμβολή ενός προγράμματος με στοιχεία θεατρικού παιχνιδιού στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών χαμηλής λειτουργικότητας που ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2016-00064.pdf (3.660Mb)
    Date
    2016-09-05
    Author
    Μουστάκα, Κατερίνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά το Θεατρικό Παιχνίδι ως θεατροπαιδαγωγική τεχνική, η οποία δύναται να ενισχύσει την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με αυτισμό. Κατά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και θεωρητική τεκμηρίωση του θέματος, προσεγγίστηκαν οι έννοιες του παιχνιδιού, του θεατρικού παιχνιδιού, του αυτισμού και των ιδιαιτεροτήτων του, του θεατρικού παιχνιδιού ως μέσο για την εκπαίδευση παιδιών, που ανήκουν στο Φάσμα του Αυτισμού. Τα ερευνητικά δεδομένα που προέκυψαν από την ανασκόπηση σύγχρονης ξένης και εγχώριας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας είναι περιορισμένα. Παρόλα αυτά συγκλίνουν στα ευεργετικά αποτελέσματα ως προς την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, αμβλύνοντας τις αναπτυξιακές διαταραχές που αντιμετωπίζουν τα συγκεκριμένα παιδιά. Στη συνέχεια της μελέτης προστέθηκε η παρουσίαση μιας ερευνητικής προσπάθειας στην οποία μελετήθηκε η εξέλιξη έξι μαθητών ενός Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, οι οποίοι συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης δέκα εβδομαδιαίων συναντήσεων με βάση το Θεατρικό Παιχνίδι. Από την παρατήρηση των ψυχοκοινωνικών τους δεξιοτήτων εξήχθησαν αισιόδοξα δεδομένα, τα οποία υποστήριξαν τους βασικούς ερευνητικούς προβληματισμούς.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2545
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013