Show simple item record

dc.contributor.advisorΑναστασιάδης, Φοίβος
dc.contributor.authorΤσιώκου, Βασιλική
dc.contributor.otherTsiokou, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-05
dc.date.accessioned2016-09-05T06:01:37Z
dc.date.available2016-09-05T06:01:37Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-09-05
dc.identifier.otherΜΔΕΑ/2016/00010el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2540
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού των Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛ.Γ.Α.) και ειδικότερα η απλοποίηση και επίσπευση του παρεχόμενου εκτιμητικού έργου μέσω της χρήσης ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτόμων πρακτικών. Συγκεκριμένα αποτυπώνεται η κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό αναφορικά με την οργάνωση και τη λειτουργία του εκτιμητικού έργου φυτικής παραγωγής, τις νέες τεχνολογίες και πρακτικές που μπορούν να αναπτυχθούν και ενταχθούν και τέλος τη δημιουργία μιας ηλεκτρονικής ενημερωτικής σελίδας για τις καλλιέργειες (ΗΛΣΕΚ) η οποία θα αποτελέσει το εφαλτήριο για την αποτελεσματικότερη λειτουργία του. Διενεργήθηκε σχετική έρευνα, μέσω δύο ερωτηματολογίων για να διαγνωστούν οι παράγοντες και ο βαθμός δεκτικότητας των γεωπόνων υπαλλήλων του ΕΛΓΑ, καθώς και των ασφαλισμένων αγροτών στην εισαγωγή και χρήση ΤΠΕ και σύγχρονων πρακτικών στη διεκπεραίωση του εκτιμητικού έργου. Χρησιμοποιήθηκε ως μεθοδολογικό εργαλείο της έρευνας αυτής η μελέτη περίπτωσης (case study), ενώ διαπιστώθηκε κενό στη βιβλιογραφία κατά την τεκμηρίωση των ευρημάτων και ερωτημάτων της διατριβής, σχετικά με τις ελληνικές γεωργικές ασφαλίσεις και την οργάνωση των προσφερόμενων υπηρεσιών τους. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων της έρευνας έγινε μέσω της επιλογής Crosstabs του στατιστικού λογισμικού πακέτου SPSS (version 17.0). Τα αποτελέσματα συμπυκνώνονται από τη μία πλευρά στην πλήρη δυσαρέσκεια των αγροτών στις παρεχόμενες υπηρεσίες του Οργανισμού και της συστολής ενός μικρού μέρους γεωπόνων να εκλάβουν θετικά την όλη πρωτοβουλία. Από την άλλη, η πλειοψηφία και των δύο υπό διερεύνηση ομάδων επέδειξε θετική διάθεση στην ηλεκτρονική αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό του συστήματος των γεωργικών ασφαλίσεων και στη συμβολή της ΗΛΣΕΚ για την προαγωγή της διαφάνειας, αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας του ΕΛΓΑ.el_GR
dc.format.extentvii, 88 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΟργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεωνel_GR
dc.subjectΟργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων -- Οργάνωση και λειτουργίαel_GR
dc.titleΑναβάθμιση των γεωργικών ασφαλίσεων στην Ελλάδα. Εκσυγχρονισμός του τρόπου οργάνωσης και λειτουργίας του εκτιμητικού έργουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this dissertation is the improvement of the ELGA’ services (Hellenic Organization of the Agriculture Insurances) and especially the simplification and shorten of the assessment work process by digital technology and innovated practices. In particular the state of art of Organization was registered regarding the operation and planning of the assessment work of the plant production, the new technologies and practices that can be developed and inserted into and finally the conduction of an electronic platform on crops (EPC) that will be the starting point of its sufficient operation. A research was conducted through two questionnaires in order to determine the factors and the acceptance degree of the agronomists of ELGA as well the insurance farmers into the introduction and utilization of ITE and modern practices on the assessment work. In the framework of the dissertation the case study was used as methological tool and it was found in literature the lack of any reference regarding the agricultural insurance systems and the planning of the suppling services. The statistical analysis of the questionnaire’s results was based on the SPSS package (v. 17.0). The main results are outlined on the fully displeasured of the framers on the ELGA’s supplying services and the refusal of a small part of the agronomists to take positively the whole initiative. On the other hand both target groups (farmers & agronomists) majorities displayed positive stand on the electronic improvement and modernization of the agricultural insurances systems as well as the EPC contribution lead to promotion of transparency, reliability and sufficiency of ELGA.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record