Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μελέτη περίπτωσης: Κατάστημα σνάκ/καφέ με παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα σε Σουηδικό Mall

    Thumbnail
    View/Open
    ΤΡΑ-ΧΡΗ-2016-00271.pdf (991.3Kb)
    Date
    2016-09-01
    Author
    Τσιγαρίδα, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα μελέτη περίπτωσης εξετάσαμε μία επιχείρηση η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην αγορά του καφέ/σνακ, με ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.Με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου και δευτερογενών δεδομένων είδαμε ότι η ετήσια προσδοκώμενη κερδοφορία είναι 51917.67€, με τυπική απόκλιση 3269.02€ και με πάγια ετήσια έξοδα (ενοίκιο και μισθοί) 45000€. Ο εσωτερικόςσυντελεστής απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων είναι μεταξύ 80.61%-213.45%, ανάλογα το σενάριο και τον χρονικό ορίζοντα. Η αντιμετώπιση των προϊόντων αυτών είναι θετική έως πολύ θετική, οι καταναλωτές τα θεωρούν ιδιαίτερα διαφοροποιημένα και ανώτερα από τα αντίστοιχα πιο συνηθισμένα πιο ευρείας κατανάλωσης. Το εμπορικό κέντρο δείχνει, τους πρώτους τέσσερεις μήνες της ζωής του, πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα. Βρήκαμε ότι παραδοσιακά προϊόντα από άλλες περιοχές του πλανήτη έχουν μία κάπως θετική αντιμετώπιση, αλλά δεν έχουμε ξεκάθαρα αποτελέσματα για αυτό. Ο ανταγωνισμός εντός του εμπορικού είναι ισχυρός, αλλά το προϊόν που εξετάσαμε οι καταναλωτές το θεωρούν σαφώς διαφορετικό και ανώτερο. Η επιχείρηση κρίνεται βιώσιμη μακροπρόθεσμα αλλά χρειάζεται επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε εύρος προϊόντων αλλά και σε επέκταση του δικτύου της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2521
    Collections
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013