Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής στην πλατφόρμα κοινωνικής Facebook για σκοπούς εκπαίδευσης (training)
 
  • Details
Options

Σχεδιασμός και υλοποίηση εφαρμογής στην πλατφόρμα κοινωνικής Facebook για σκοπούς εκπαίδευσης (training)

Author(s)
Ηλία, Κωνσταντία
Date Issued
2014-06-24
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Η παρούσα διατριβή έχει στόχο το σχεδιασμό και υλοποίηση μιας εφαρμογής στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης Facebook για σκοπούς εκπαίδευσης μαθητών σε ύλη του σχολείου. Μετά την βιβλιογραφική επισκόπηση και τη μελέτη εκπαιδευτικών μοντέλων, αποφασίστηκε ότι το καταλληλότερο μοντέλο για την ανάπτυξη της εκπαιδευτικής μας εφαρμογής είναι το διαλογικό μοντέλο της Laurillard γιατί υποστηρίζει καταστάσεις εκπαίδευσης.
Πριν το σχεδιασμό της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε έρευνα στην οποία συμμετείχαν εκπαιδευτικοί και μαθητές γυμνασίου. Η συλλογή δεδομένων έγινε με τη χρήση ερωτηματολογίων (pre-questionnaire) που δόθηκαν στους συμμετέχοντες.
Στην συνέχεια λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα της έρευνας, υλοποιήθηκε η εφαρμογή στην πλατφόρμα του Facebook, η οποία περιλαμβάνει ασκήσεις πολλαπλής επιλογής, ασκήσεις με εικόνες, αντιστοίχιση και σταυρόλεξα. Το κεφάλαιο «Κύρια και βοηθητική μνήμη» το οποίο διδάσκεται στο μάθημα της πληροφορικής σε όλες τις τάξεις γυμνασίου, επιλέγηκε να είναι το κεφάλαιο εξάσκησης των μαθητών.
Μετά την ολοκλήρωση της εφαρμογής πραγματοποιήθηκε αξιολόγησή της από καθηγητές πληροφορικής και μαθητές με την χρήση ερωτηματολογίων (post-questionnaire). Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι καθηγητές έχουν θετική στάση απέναντι στην εφαρμογή που τους προτείνουμε. Η πλειοψηφία των καθηγητών βρήκε την εφαρμογή εύκολη στην χρήση και τις ασκήσεις κατάλληλες για την εκπαίδευση των μαθητών. Από την άλλη, η πλειοψηφία των μαθητών κατάφερε να ολοκληρώσει έστω μία ερώτηση από κάθε είδος άσκησης και έδειξαν να είναι θετικοί ως προς τη χρήση της εφαρμογής μελλοντικά για εξάσκηση σε κάποιο μάθημα.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 98, πιν., 30 εκ.
Subjects

Design of an educatio...

Σχεδιασμός εκπαιδευτι...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΛΗ-2014-00119.pdf

Size

4.2 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):18de2966f6504c1c123c9b13fa1bac75

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly