Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Ηλεκτρονικές Δημοσιεύσεις ( Electronic Publications)
    • Δημοσιεύσεις
    • Δημοσιεύσεις Διοικητικού Προσωπικού ΑΠΚΥ (Αdministrative publications)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Ηλεκτρονικές Δημοσιεύσεις ( Electronic Publications)
    • Δημοσιεύσεις
    • Δημοσιεύσεις Διοικητικού Προσωπικού ΑΠΚΥ (Αdministrative publications)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    PLAGIARISM DETECTION AND PREVENTION - EXPERIENCES FROM THE OPEN UNIVERSITY OF CYPRUS

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    PLAGIARISM-DETECTION-AND-PREVENTION_Rodosthenous [et. al.].pdf (124.2Kb)
    Ημερομηνία
    2015
    Συγγραφέας
    Rodosthenous, Christos
    Christoforou, Petros
    Epiphaniou, Michalis
    Matheou, Georgia
    Mavrotheris, Stathis
    Christodoulides, Christopher
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    The introduction of eLearning led to a number of advancements in student assessment and evaluation. Convent ional methods of coursework submission, evaluation and feedback were substituted by online workflows and were enhanced with plagiarism detection tools to assist educators in evaluating large numbers of coursework . The increasing number of eLearning student s along with the huge amount of freely accessible information on the Internet, require tools and services for educators , to assist the grading of student s’ coursework and check the originality of their work. In this paper, we present the methodology used f or introducing and delivering a plagiarism detection service in the Open University of Cyprus eLearning platform and integrating it with the coursework submission process. Additionally, we describe the challenges faced during and after the implementation a nd the actions taken to train educators in using the service in a proper way. We conclude by presenting an evaluation of the service, both for its educational and technical soundness, along with statistics of its usage during the last four years.
    URI
    https://library.iated.org/view/RODOSTHENOUS2015PLA
    http://hdl.handle.net/11128/2496
    Συλλογές
    • Δημοσιεύσεις Διοικητικού Προσωπικού ΑΠΚΥ (Αdministrative publications)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013