Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
  6. Δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν φοιτητές και εκπαιδευτικοί κατά την εκπόνηση μεταπτυχιακής διατριβής
 
  • Details
Options

Δυσκολίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν φοιτητές και εκπαιδευτικοί κατά την εκπόνηση μεταπτυχιακής διατριβής

Author(s)
Μουστακίδης, Γιώργος
Date Issued
2018-12
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εξετάζονται οι δυσκολίες και οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν φοιτητές κατά την εκπόνηση μιας διπλωματικής εργασίας στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων. Ειδικότερα, εξετάστηκαν οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της διατριβής τους (δείκτης ποιότητας εποπτείας, υποχρεώσεις, προηγούμενη εμπειρία), οι στρατηγικές αντιμετώπισης αγχογόνων καταστάσεων που αντιμετωπίζουν και ο βαθμός ικανοποίησης που βιώνουν μετά την περάτωση της Διατριβής καθώς και οι μεταξύ τους συσχετίσεις. Για το σκοπό αυτό χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια σε 103 μεταπτυχιακούς απόφοιτους του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου όλων των ειδικοτήτων, αφού εξασφαλίστηκε η γραπτή τους συγκατάθεση για συμμετοχή στην έρευνα. Ακολούθησε ποσοτική ανάλυση των δεδομένων. Όσον αφορά τις στρατηγικές, προέκυψε στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της ευχολογίας- ονειροπόλησης και του συνθετικού δείκτη ικανοποίησης. Συγκεκριμένες πτυχές της ικανοποίησης (π.χ. ικανοποίηση από τη διαδικασία εκπόνησης της διατριβής αλλά και από το τελικό αποτέλεσμα) προέκυψε να συσχετίζονται σημαντικά με πτυχές της ικανοποίησης, ιδιαίτερα όσον αφορά την αποφυγή- διαφυγή. Όσον αφορά τις προκλήσεις προέκυψε πως η ποιότητα εποπτείας και η προηγούμενη εμπειρία παρουσίασαν τις περισσότερες στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις με συγκεκριμένες πτυχές ικανοποίησης. Εντοπίστηκαν επίσης στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ στρατηγικών και προκλήσεων, ενώ όλες οι προκλήσεις σχετίζονται σημαντικά μεταξύ τους. Τα αποτελέσματα αυτά ερμηνεύονται υπό το πρίσμα της κυπριακής εκπαιδευτικής πραγματικότητας και συζητούνται εισηγήσεις για παρεμβάσεις βελτίωσης της ποιότητας της παρεχόμενης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
64 σ. 30 εκ.
Subjects

Εξ αποστάσεως εκπαίδε...

Distance education --...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΣΔΜ-2018-00029.pdf

Size

491.22 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):0b8453c8751218456a5c796cea870143

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly