Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
  6. Κίνητρα συμμετοχής ενηλίκων σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης: Η περίπτωση των κέντρων δια βίου μάθησης του Δήμου Πειραιά
 
  • Details
Options

Κίνητρα συμμετοχής ενηλίκων σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης: Η περίπτωση των κέντρων δια βίου μάθησης του Δήμου Πειραιά

Author(s)
Τσουράπη, Χρυσάνθη
Date Issued
2016-07-15
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Τα κίνητρα συμμετοχής των ενηλίκων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες αποτελούν ένα ζήτημα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πεδίο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος και το γεγονός ότι δεν έχει διερευνηθεί αρκετά, αποτέλεσε αφορμή για την παρούσα προσπάθεια περαιτέρω διερεύνησής του.

Σκοπός της έρευνάς μας είναι αρχικά να διερευνηθούν τα κίνητρα συμμετοχής 144 εκπαιδευομένων οι οποίοι παρακολούθησαν προγράμματα των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Πειραιά κατά το διάστημα 2013-2015 και στη συνέχεια, να διερευνηθεί η διαφοροποίηση των κινήτρων σε σχέση με το προφίλ και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης πληθυσμιακής ομάδας. Για τον σκοπό αυτό, επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα με βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο απεστάλη ηλεκτρονικά στους εκπαιδευόμενους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν στην παρούσα έρευνα, τα βασικά κίνητρα των εκπαιδευομένων στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Πειραιά είναι αυτά που αναφέρονται στον παράγοντα «γνωστικό ενδιαφέρον», δηλαδή στην επιθυμία να λάβουν περαιτέρω γενικές γνώσεις και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Αντιθέτως, φαίνεται να είναι χαμηλής σημασίας για τους εκπαιδευόμενους ο παράγοντας «κοινωνική δραστηριοποίηση» καθώς και ο παράγοντας «οικογενειακές σχέσεις». Αναφορικά με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δείγματος, παρουσιάζονται διαφοροποιήσεις των κινήτρων κυρίως σε σχέση με την ηλικία και το εκπαιδευτικό τους επίπεδο.

Τα βασικότερα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, γίνεται προσπάθεια να συσχετιστούν με συμπεράσματα άλλων ερευνητικών προσεγγίσεων που αναδεικνύονται μέσα από τη βιβλιογραφία.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
vi, 75 σ. 30 εκ.
Subjects

Συνεχιζόμενη Εκπαίδευ...

Continuing Education ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΣΔΜ-2016-00001.pdf

Size

939.86 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):42aaf8cf692e4273c7fd2d6fef3b9e92

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly