dc.contributor.advisor | Κατσαρίδου, Μάρθα | |
dc.contributor.author | Παπαγεωργίου, Ζήσης | |
dc.contributor.other | Papageorgiou, Zisis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-25 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-25T07:42:33Z | |
dc.date.available | 2016-07-25T07:42:33Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-25 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00054 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2481 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία εκπονήθηκε στο πλαίσιο του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών «Θεατρικές Σπουδές» της Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο θεωρητικό μέρος της περιγράφονται αδρομερώς η παιδαγωγική λειτουργία του θεάτρου, η οποία συνδέεται με ορισμένες σύγχρονες θεωρίες για τη μάθηση και ορισμένες από τις πιο σημαντικές μορφές του θεάτρου στην εκπαίδευση. Κυρίως αναλύεται το μοντέλο διδασκαλίας που εφαρμόζεται και προτείνεται. Το κεντρικό ερευνητικό πρόβλημα που τίθεται στην ανά χείρας διατριβή είναι με ποιο τρόπο και ως ποιο βαθμό μπορεί το θέατρο να βοηθήσει τη γλωσσική διδασκαλία στο λύκειο. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται τρία εκτενή διδακτικά σενάρια, στα οποία εφαρμόζεται η θεατροπαιδαγωγική μέθοδος. | el_GR |
dc.format.extent | 83 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.title | Η θεατροπαιδαγωγική προσέγγιση του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας στο λύκειο | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation was developed within the postgraduate program "Theatre Studies" of the Faculty of Humanities at the Open University of Cyprus. It consists of two parts. In the first theoretical part it briefly describes the pedagogical function of theatre which is linked to some modern theories of learning and some of the most important forms of Drama. The dissertation analyzes mainly the teaching model which is used and proposed. The central research problem posed in the thesis is how and to what extent can theatre help language teaching in high school. In the second part of the work three extensive teaching scenarios, which they use various theatrical techniques, are presented. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |