dc.contributor.advisor | Τσίχλη, Άννα | |
dc.contributor.author | Γιαννακός, Στυλιανός | |
dc.contributor.other | Giannakos, Stylianos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-25 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-25T07:42:10Z | |
dc.date.available | 2016-07-25T07:42:10Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-25 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00056 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2479 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή θέτει ως πεδίο έρευνας τις σκηνοθετικές προσεγγίσεις των Ariane Mnouchkine, Robert Wilson και Thomas Ostermeier σε έργα του William Shakespeare. Τα ερευνητικά ερωτήματα που αναμένεται να απαντηθούν αφορούν το πως διαμορφώνεται η αισθητική του κάθε σκηνοθέτη, ποια η οπτική με την οποία προσεγγίζει το έργο, ποια η μέθοδος δουλειάς του, και ποιες ομοιότητες και διαφορές παρατηρούνται μεταξύ τους. Τα τρία πρώτα κεφάλαια εξετάζουν τον κάθε σκηνοθέτη ξεχωριστά, παρουσιάζοντας την ως τώρα πορεία του, την αισθητική και τις επιρροές του, και αναλύοντας στη συνέχεια τις σκηνοθεσίες του σε έργα του Shakespeare. Στο τελευταίο κεφάλαιο προσεγγίζονται συγκριτικά οι βασικότερες παράμετροι αυτών των σκηνοθεσιών, εντοπίζονται σημεία σύγκλισης και σημεία απόκλισης των τριών δημιουργών, και εξάγονται συμπεράσματα. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 78 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Shakespeare, William 1564-1616 | el_GR |
dc.title | Σκηνοθετικές προσεγγίσεις των έργων του W. Shakespeare απο τους A. Mnouchkine, R. Wilson και Th. Ostermeier | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This dissertation’ s academic field of research concerns the directorial approaches of Ariane Mnouchkine, Robert Wilson and Thomas Ostermeier of William Shakespeare’s plays. The research questions of the study explore the ways these directors form their aesthetics, their artistic angle on the plays, their methodological lines along with the possible differences or similarities that may be observed among them. The first three chapters examine each director separately, presenting his or her artistic career up to now, their influences and their focus on specific directed performances of Shakespearean plays. In the last chapter, there is the comparative analysis of the basic strategies employed by these directors; there is also an attempt to unfold any point of convergence and deviation among the three creators. In the end, there is the section exploring how certain conclusions could be met. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |