Στρατηγική διοίκηση υπηρεσιών υγείας: Εξέταση της σχέσης διαχείρισης γνώσης και οργανωσιακής αλλαγής στο θεραπευτήριο "Υγεία"
Abstract
Τα τελευταια χρόνια έχει γίνει αντιληπτό ότι για να θεωρείται μια επιχείτηση βιώσιμη και ισχυρή, δεν αρκεί να στηριζεται στην κεφαλαιακή της επάρκεια, ή στον σύγχρονο εξοπλισμό που τυχόν διαθέτει, αλλά και στην ποιότητα του ανθρώπινου δυναμικού της. Η πρόσφατη εξέλιξη -παγκόσμια οικονομική κρίσξ- δοκιμάζει τις δομές και αντοχές των χωρών, επιχειρήσεων και ανθρώπων.Η κατοχή της πιο πρόσφατης γνώσης, αναδεικνείεται σε σημαντικό συγκριτικό πλεονέκτημα. Ένα θεραπευτήριο, ανεξαρτήτως μεγέθους, δραστηριοποιείται σε λενα περίπλοκο και δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Είναι σε συνεχή αλληλεπίδραση και ροή πληροφορίας, τόσο εσωτερικά(ανάμεσα στα διάφορα τμήματα του) όσο και εξωτερικα (πελάτες προμηθευτές, ανταγωνιστές). Η παρούσα εργασία διερευνα τν τρόπο με τον οποίο όλη αυτή η παραγόμενη πληροφορία και γνώση γίνεται κτήμα του προσωπικού. Επίσης εαν αυτή η απόκτηση γνώσης εξυπηρετείται απο την υπάρχουσα δομή ή επιβάλλει αλλαγές στην οργάνωση της επιχείρησης.