Show simple item record

dc.contributor.advisorΚουτσελίνη, Μαρία
dc.contributor.authorΜπελογιάννη, Αναστασία
dc.contributor.otherMpelogianni, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-21
dc.date.accessioned2016-07-21T11:04:40Z
dc.date.available2016-07-21T11:04:40Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-21
dc.identifier.otherΣΔΜ/2016/00005el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2461
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με τη θεωρία των κινήτρων και τα εμπόδια στη μάθηση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τη δια βίου μάθηση. Προϋπόθεση, του θεσμού της διαρκούς εκπαίδευσης αποτελεί η επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη η οποία οδήγησε τον άνθρωπο στην αναζήτηση της νέας γνώσης. Πάνω σε αυτό αναπτύχθηκε και η εν λόγω μελέτη μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο δόθηκε βαρύτητα σε ζητήματα εκπαίδευσης και μάθησης των εκπαιδευτικών σε προγράμματα δια βίου μάθησης και στο δεύτερο έγινε ανασκόπηση βιβλιογραφίας για τα κίνητρα και τα εμπόδια στη δια βίου εκπαίδευση. Ο σκοπός και τα ερευνητικά ερωτήματα καθορίζονται στο τρίτο κεφάλαιο και η μεθοδολογία στο τέταρτο. Απώτερος σκοπός της εν λόγω μελέτης μέσα από τη διεξαγωγή της έρευνας είναι η μελέτη των εμποδίων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου για συμμετοχή στη δια βίου μάθηση και ο καθορισμός των κινήτρων και των εμποδίων που καθορίζουν τη συμμετοχή τους. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα αποτελέσματα μέσα από τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία των απαντήσεων των συμμετεχόντων της έρευνας. Τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν οφείλονται στην κακή οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας κατά κύριο λόγο. Το κυριότερο συμπέρασμα που προέκυψε μέσα από την έρευνα είναι ότι το σημαντικότερο κίνητρο για αύξηση της συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε δραστηριότητες ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης είναι η ανάγκη των συμμετεχόντων για προσωπική ανέλιξη. Επίσης, ως σημαντικά κίνητρα επισημαίνονται η μορφή και δομή του προγράμματος, η ικανότητα των εκπαιδευτών, το θέμα του προγράμματος, κίνητρα τα οποία είναι συνδεδεμένα με τις φιλοδοξίες των εκπαιδευτικών ανάλογα με τις ανάγκες τους για ανάπτυξη των ικανοτήτων τους. Από τους δημογραφικούς παράγοντες φαίνεται ότι η ηλικία είναι ο σημαντικότερος μια και υπάρχουν στατιστικά σημαντικές διαφορές στις απόψεις μεταξύ των ηλικιακών κατηγοριών ως προς το σημαντικότερο παράγοντα που επηρεάζει την απόφαση τους να παρακολουθήσουν ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια ερμηνείας των συμπερασμάτων της έρευνας και στο έβδομο ακολουθούν οι εισηγήσεις.el_GR
dc.format.extentix, 115 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιμόρφωση εκπαιδευτικώνel_GR
dc.subjectLearning of teachersel_GR
dc.subjectΕπιμόρφωση εκπαιδευτικών -- Δια βίου μάθησηel_GR
dc.subjectLearning of teachers -- Lifelong learningel_GR
dc.titleΕμπόδια και κίνητρα συμμετοχής στη δια βίου μάθηση: Η ανάγκη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου Κρήτηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study has been grounded on the theory of motivations and the learning barriers of teachers in relation to lifelong learning. The procedure of the investigation, the aim and scientific questions of the study, the results and their interpretation ate presented in five chapters. More specifically, the first chapter constitutes the introduction on lifelong programs and teachers’ in service training and the second chapter, through a literature review, discusses the obstacles that prevent teachers from participation. In the third chapter the research aim and objectives along with the research questions are presented. The primary school teachers of Heraklion constituted the population of the study and the aim is the investigation of the obstacles and motivation for participation in the lifelong programs. The fourth chapter deals with the methodology of investigation and the way of construction of the main instrument of the study, the teachers’ questionnaire. In the fifth chapter the results derived from the statistical analysis are presented. The obstacles that teachers encounter are due to the poor organization of the learning process, internal barriers and obstacles related to occasional circumstances, institutional or structural conditions and attitudes. The main conclusions drawn through the research is that teachers’ motivations are related to the program structure, the abilities of the instructors, the topic of the program, the expectations of participants which are interrelated with their personal life and their career. Among the demographic factors, the age is the one that statistically affects the participants’ perceptions. Finally, the sixth chapter is an attempt to interpret the research findings.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record