Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εμπόδια και κίνητρα συμμετοχής στη δια βίου μάθηση: Η ανάγκη για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Ηρακλείου Κρήτης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΣΔΜ-2016-00005.pdf (976.9Kb)
    Ημερομηνία
    2016-07-21
    Συγγραφέας
    Μπελογιάννη, Αναστασία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με τη θεωρία των κινήτρων και τα εμπόδια στη μάθηση των εκπαιδευτικών σε σχέση με τη δια βίου μάθηση. Προϋπόθεση, του θεσμού της διαρκούς εκπαίδευσης αποτελεί η επιστημονική και τεχνολογική εξέλιξη η οποία οδήγησε τον άνθρωπο στην αναζήτηση της νέας γνώσης. Πάνω σε αυτό αναπτύχθηκε και η εν λόγω μελέτη μέσα από πέντε κεφάλαια, όπου πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο δόθηκε βαρύτητα σε ζητήματα εκπαίδευσης και μάθησης των εκπαιδευτικών σε προγράμματα δια βίου μάθησης και στο δεύτερο έγινε ανασκόπηση βιβλιογραφίας για τα κίνητρα και τα εμπόδια στη δια βίου εκπαίδευση. Ο σκοπός και τα ερευνητικά ερωτήματα καθορίζονται στο τρίτο κεφάλαιο και η μεθοδολογία στο τέταρτο. Απώτερος σκοπός της εν λόγω μελέτης μέσα από τη διεξαγωγή της έρευνας είναι η μελέτη των εμποδίων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Ηρακλείου για συμμετοχή στη δια βίου μάθηση και ο καθορισμός των κινήτρων και των εμποδίων που καθορίζουν τη συμμετοχή τους. Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει τα αποτελέσματα μέσα από τη στατιστική ανάλυση και επεξεργασία των απαντήσεων των συμμετεχόντων της έρευνας. Τα εμπόδια που παρουσιάστηκαν οφείλονται στην κακή οργάνωση της μαθησιακής διαδικασίας κατά κύριο λόγο. Το κυριότερο συμπέρασμα που προέκυψε μέσα από την έρευνα είναι ότι το σημαντικότερο κίνητρο για αύξηση της συμμετοχής των εκπαιδευτικών σε δραστηριότητες ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης είναι η ανάγκη των συμμετεχόντων για προσωπική ανέλιξη. Επίσης, ως σημαντικά κίνητρα επισημαίνονται η μορφή και δομή του προγράμματος, η ικανότητα των εκπαιδευτών, το θέμα του προγράμματος, κίνητρα τα οποία είναι συνδεδεμένα με τις φιλοδοξίες των εκπαιδευτικών ανάλογα με τις ανάγκες τους για ανάπτυξη των ικανοτήτων τους. Από τους δημογραφικούς παράγοντες φαίνεται ότι η ηλικία είναι ο σημαντικότερος μια και υπάρχουν στατιστικά σημαντικές διαφορές στις απόψεις μεταξύ των ηλικιακών κατηγοριών ως προς το σημαντικότερο παράγοντα που επηρεάζει την απόφαση τους να παρακολουθήσουν ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο γίνεται μία προσπάθεια ερμηνείας των συμπερασμάτων της έρευνας και στο έβδομο ακολουθούν οι εισηγήσεις.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2461
    Συλλογές
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013