Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαρίφης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΤριβιζά, Χρυσούλα
dc.contributor.otherTriviza, Chrysoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-21
dc.date.accessioned2016-07-21T11:04:33Z
dc.date.available2016-07-21T11:04:33Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-21
dc.identifier.otherΣΔΜ/2016/00006el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2460
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση και η προώθηση της απασχόλησης των ανέργων μέσω των Κέντρων Επαγγελματικής Κατάρτισης και των Επιταγών Κατάρτισης (Training Vouchers). O κεντρικός στόχος της εργασίας είναι να μελετηθούν οι απόψεις ατόμων που έχουν συμμετάσχει σε προγράμματα κατάρτισης ανέργων ως προς το αν και κατά πόσον αυτά τα προγράμματα ανταποκρίθηκαν στις αρχικές προσδοκίες τους και αν τελικά τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης συνέβαλαν στην ένταξή τους στην αγορά εργασίας. Στο πρώτο μέρος πραγματοποιούνται οι θεωρητικές προσεγγίσεις της εργασίας, και αναλύεται η Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, σε γενικό επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα και οι Επιταγές Κατάρτισης. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται η μεθοδολογία, οι στόχοι αλλά και τα αποτελέσματα της έρευνας η οποία πραγματοποιήθηκε με τη χρήση ανώνυμου ερωτηματολογίου. Στο τέλος εκφράζονται γενικές διαπιστώσεις που εξήχθησαν από την συγκεκριμένη έρευνα, επίσης διατυπώνονται και κάποιες προτάσεις. Συμπερασματικά, αν και δεν υπάρχει αρνητική αντίληψη από την πλευρά των ερωτηθέντων για τις Επιταγές Κατάρτισης και στο σύνολο της η εμπειρία τους από τη συμμετοχή στα προγράμματα αυτά χαρακτηρίζεται ως θετική, είναι φανερή η ανησυχία των συμμετεχόντων για πολλά ζητήματα που σχετίζονται με τις Επιταγές Κατάρτισης αλλά και τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάστασης τα οποία χρήζουν σημαντικών βελτιώσεων. Ειδικότερα, ζητήματα αλληλουχίας ανάμεσα στο τμήμα της θεωρητικής εκπαίδευσης που λαμβάνουν οι καταρτιζόμενοι και πρακτικής άσκησης αλλά και υποστήριξης ατόμων με χαμηλότερο επίπεδο εκπαίδευσης, απασχολούν ιδιαίτερα τους ερωτηθέντες. Κυρίως όμως η σημαντικότερη ανησυχία σχετίζεται με την επαγγελματική αποκατάσταση των ατόμων αυτών μετά το πέρας της πρακτικής άσκησης των προγραμμάτων, καθώς ενώ ένα μεγάλο μέρος του δείγματος παρέμεινε στην επιχείρηση που πραγματοποίησε την πρακτική του άσκηση, η πλειοψηφία δεν μπόρεσε να αποκατασταθεί επαγγελματικά μετά το τέλος του προγράμματος.el_GR
dc.format.extent100 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισηel_GR
dc.subjectVocational education and trainingel_GR
dc.subjectΚέντρα επαγγελματικής κατάρτισηςel_GR
dc.subjectVocational training centersel_GR
dc.titleΗ επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση και η προώθηση της απασχόλησης των ανέργων μέσω των κέντρων επαγγελματική κατάρτισης και των "Επιταγών Κατάρτισης" - Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας τους στην ένταξη των ανέργων στην αγορά εργασίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe objective of this Master Thesis is the Vocational Education and Training and the vocational rehabilitation for the unemployed through the Vocational Training Centers and Training Vouchers. The main goal of the thesis is to investigate the opinions of people who have participated in training programs (for unemployed), whether these programs met their initial expectations and if finally the Vocational Training Centers contributed to their integration into the labor market. In the first part of the thesis there are theoretical approaches about Vocational Education and Training in general terms but also in Greece and Training Vouchers. The second part presents the methodological issues, the cause of the project and the findings of the research based on analysis of the data of the anonymous questionnaire. In the end, of the second part, the thesis presents the discussion and conclusion of the study and also some proposals. In conclusion, although there isn’t negative perception of respondents for Training Vouchers and they have positive experiences from their participation in the programs, there is an obvious concern about several issues related to Training Vouchers and Greek Vocational Training Centers that require significant improvements. Specifically, sequencing issues between the part of the theoretical training and internships and support people with lower education levels, are of particular concern to respondents. Above the main concern is related to the vocational rehabilitation of unemployed at the end of their job training scheme, because while a large proportion of respondents joined the company which carried out their training, the majority of people remained without a job after the end of the program.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record