Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
  6. Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη
 
  • Details
Options

Μουσείο και Gamification. Εφαρμογή Gaming Mobile Application για την Εθνική Πινακοθήκη

Author(s)
Χέντον, Αλέξανδρος
Date Issued
2017-02-06
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Στη παρούσα εργασία, θα ασχοληθούμε με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για κινητές συσκευές (έξυπνα κινητά, ταμπλέτες), που θα αφορά την Εθνική Πινακοθήκη. Η εφαρμογή αυτή, ανήκει στη κατηγορία gaming και απευθύνεται σε κάθε επισκέπτη της Πινακοθήκης, ανεξαρτήτως ηλικίας. Ένα τέτοιο εγχείρημα, παρουσιάζει αρκετές δυσκολίες, δεδομένου ότι πρέπει να συνδυαστεί ένα καλό σενάριο, με αρκετή γραφιστική και προγραμματιστική δουλειά. Πρωτίστως όμως, θα πρέπει να ερευνηθεί η διάθεση του κοινού, απέναντι σε μια τόσο νέα τεχνολογία, όπως επίσης, τα θέλω και οι συνήθειες των Ελλήνων gamers. Σημαντική βοήθεια, θα πάρουμε από την εξέταση αντίστοιχων εφαρμογών, που υπάρχουν ήδη σε μουσεία του εξωτερικού. Φυσικά, δε θα παραβλέψουμε να ασχοληθούμε με τις λίγες, αλλά πολύ αξιόλογες εφαρμογές, ελληνικών μουσείων. Βασικό ερευνητικό πεδίο της εργασίας, είναι η επικοινωνία επισκέπτη-μουσείου και πως αυτή διαμορφώνεται, μέσα από τη χρήση μιας τέτοιας εφαρμογής. Θα διεξάγουμε ποσοτική έρευνα, με χρήση ερωτηματολόγιου, με στόχευση τη κοινότητα των gamers. Επειδή όμως, η τεχνολογία δεν είναι κάτι καινούργιο για τους μουσειακούς χώρους, θα χρειαστεί μια επισκόπηση της μουσειακής ιστορίας, του αφηγήματος που διαχρονικά προσφέρει στον επισκέπτη και της διαχρονικής σχέσης, που έχει το μουσείο με την τεχνολογία. Θα αναλύσουμε τη θεωρία της τεχνολογικής αιτιοκρατίας και την επίδραση που έχει στους μουσειακούς χώρους. Οι βασικοί άξονες και η διαδρομή που θα ακολουθήσουμε, είναι οι εξής:
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
v, 120 σ. 30 εκ.
Subjects

Τεχνολογία και Μουσεί...

Technology and Museum...

Gamification

Παιχνιδοποίηση

Gaming Mobile Applica...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΔΜ-2016-00025.pdf

Size

1.98 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):43ad215a68646bf426cd1edff4b120e8

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly