Show simple item record

dc.contributor.advisorΚούτσικος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΚαραμπαχτσής, Σταύρος
dc.contributor.otherKarampahtsis, Stavros
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-20
dc.date.accessioned2016-07-20T11:26:25Z
dc.date.available2016-07-20T11:26:25Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-20
dc.identifier.otherΠΕΣ/2016/00230el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2446
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να αναλυθεί το ζήτημα της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις δημόσιες υπηρεσίες της Ελλάδας, ως πλατφόρμες παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Μέσα από τη διεθνή βιβλιογραφία και τα παραδείγματα άλλων χωρών, ιδίως των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, καταδεικνύεται πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να αποτελέσουν εργαλείο για την επίτευξη μίας καλύτερης διακυβέρνησης, αυξάνοντας τη συμμετοχή των πολιτών στο κυβερνητικό έργο και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Σε αυτό το πλαίσιο, έχουν προταθεί διάφορα μοντέλα ωριμότητας με απώτερο στόχο την επίτευξη ενός μοντέλο Government 2.0. Παρά τα οφέλη από τη χρήση των online κοινωνικών δικτύων από μέρους των κυβερνήσεων στο δημόσιο τομέα, η Ελλάδα υστερεί σημαντικά σε αυτόν τον τομέα, ακολουθώντας ένα μάλλον αναχρονιστικό και γραφειοκρατικό μοντέλο στο δημόσιο τομέα. Η δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα χαρακτηρίζεται από αρκετές αδυναμίες στο πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας της. Η Εθνική Στρατηγική για τη Διοικητική Μεταρρύθμιση 2014-2016 είχε ως στόχο της τη δημιουργία ενός συστήματος e-Government, μέσα από τη δημιουργία της Διαύγειας, του Open Gov και της Νησίδας ‘ΣΥΖΕΥΞΙ’, προς τον σκοπό της ενίσχυσης της διαφάνειας, της λογοδοσίας, της αναβάθμισης της ποιότητας των παρεχόμενων προς τους πολίτες υπηρεσιών, της οικοδόμησης σχέσεων εμπιστοσύνης μαζί τους, αλλά και της περαιτέρω ενίσχυσης της επικοινωνίας με τους πολίτες, μέσω διαδικτυακών τόπων. Ωστόσο, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από μέρους των δημόσιων οργανισμών στην Ελλάδα είναι περιορισμένη και δεν εντάσσεται σε μία συνολική στρατηγική. Προς αυτόν τον σκοπό, προτείνεται η δέσμευση της ηγεσίας, η ενημέρωση των υπαλλήλων, αλλά και των πολιτών σχετικά με τα οφέλη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς ένα μοντέλο Government 2.0, καθώς και η ένταξη της δημιουργίας προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσα από μία συνολική και συνεκτική στρατηγική, που θα δίνει έμφαση στον πολίτη και την ανατροφοδότηση, ως βασικό στοιχείο βελτίωσης του μοντέλου Government 2.0.el_GR
dc.format.extentvi, 51 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Δημόσιος τομέαςel_GR
dc.subjectSocial media -- Public sectorel_GR
dc.titleΑξιολόγηση της επίδρασης των κοινωνικών δικτύων στο σχεδιασμό και υλοποίηση νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα της Ελλάδαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this study is to analyze the issue of using social media in the public sector in Greece, as means of electronic service platforms for citizens. Based on the literature and the examples of other countries, especially of the United States, it is indicated that social media can be a tool for achieving a better governance by increasing the participation of citizens in the government work and the decision making process. In this context, various maturity models have been proposed aiming at achieving a Government 2.0 model. Despite the benefits of the use of online social networks by governments in the public sector, Greece is far behind in this area, following a rather anachronistic and bureaucratic model in the public sector. The public administration in Greece is characterized by several weaknesses in its organization and operation. The National Strategy for Public Administration Reform 2014-2016 had as its objective the creation of an e-Government system through the creation of Diaygeia, the Open Gov and ‘Syzeyxis’ for the purpose of strengthening the transparency and accountability, upgrading the quality of provided services to the citizens, of building trust with them, and in order to further enhance the communication with citizens through web portals. However, the use of social media on behalf of public institutions in Greece is limited and it is not part of an overall strategy. Based on the above, this study proposes the commitment of leadership, the information and awareness of employees, and the citizens about the benefits of using social media within the framework of a Government 2.0 model, and the inclusion of the creation of profiles on social media, through a comprehensive and coherent strategy that places emphasis on the citizen and feedback, as a key element to improve the Government 2.0 model.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record