Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
  6. Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή.
 
  • Details
Options

Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η επικοινωνιακή στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή.

Author(s)
Σαρρή, Ερατώ-Ιωάννα
Date Issued
2019-06
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή με τίτλο «Ανοικτά και εξ αποστάσεως πανεπιστήμια: η Επικοινωνιακή Στρατηγική στο σύγχρονο οικονομικό μοντέλο και την ψηφιακή εποχή» εκπονήθηκε σε μία περίοδο όπου στο διεθνές περιβάλλον παρατηρούνται κοσμογονικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα: γεωπολιτικό, πολιτικό, κοινωνικό, οικονομικό, τεχνολογικό, επικοινωνιακό. Ο πολιτικό-οικονομικός ιδεότυπος του «νεοφιλελευθερισμού» έχει κατακτήσει, κυριολεκτικά, τον πλανήτη. Σ’ αυτό το περιβάλλον, τα Πανεπιστήμια βρίσκονται διεθνώς σε φάση μετάλλαξης. Η γνώση εμπορευματοποιείται και η τριτοβάθμια εκπαίδευση όλο και περισσότερο υπάγεται στις προσταγές της αγοράς. Στο νέο οικονομικό μοντέλο και στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, τα ανοικτά και εξ αποστάσεως Πανεπιστήμια αποκτούν όλο και μεγαλύτερη σημασία στον χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης.

Η παρούσα διατριβή επιχειρεί την ανάλυση του υφιστάμενου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, εντός του οποίου λειτουργούν και αναπτύσσονται εξ αποστάσεως Πανεπιστήμια σε πέντε (5) ηπείρους, επικεντρώνοντας την εμπειρική έρευνα στις ακολουθούμενες στρατηγικές επικοινωνιακού σχεδιασμού τους. Η έρευνα διεξήχθη σε δύο επίπεδα: στο μεν πρώτο, έγινε ανάλυση περιεχομένου της διαδικτυακής παρουσίας εξήντα τριών (63) ανοικτών και εξ αποστάσεως Πανεπιστημίων, στο δεύτερο πραγματοποιήθηκε μελέτη πολλαπλών περιπτώσεων για εις βάθος ανάλυση της επικοινωνιακής στρατηγικής, των κοινών-στόχος, των Μέσων και τακτικών προσέγγισης και επικοινωνίας των Πανεπιστημίων με τα διάφορα κοινά τους και των επικοινωνιακών τους μηνυμάτων, σε συνάρτηση με τις ευρύτερες κοινωνικές, οικονομικές και διαθρωτικές μεταβολές.

Το ανά χείρας πόνημα επιχειρεί να συμβάλει στο πεδίο της εφαρμοσμένης επικοινωνιακής στρατηγικής για τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ευρύτερα, αλλά εστιάζει στα ανοικτά και εξ αποστάσεως Πανεπιστήμια, τα οποία έχουν ρόλο, θέση και προοπτική στο ακαδημαϊκό και επιστημονικό γίγνεσθαι. Καταλήγει σε ένα συνεκτικό σύνολο βέλτιστων πρακτικών για την επικοινωνιακή στρατηγική των εξ αποστάσεως Πανεπιστημίων στο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον, το οποίο στόχος είναι να αποτελέσει χρήσιμο εργαλείο πρακτικής εφαρμογής για τον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής από ένα σύγχρονο, εξ αποστάσεως και ανοικτό πανεπιστήμιο.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
176 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Εξ αποστάσεως εκπαίδε...

Distance education

Στρατηγική επικοινωνί...

Communication strateg...

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

Social networks

Κοινωνικά δίκτυα

Μέσα Κοινωνικής Δικτύ...

Social media -- Educa...

Εξ αποστάσεως εκπαίδε...

Distance education --...

Social media

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΔΜ-2019-00038.pdf

Size

7.12 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):9e9c23021c3a4c42d39940a809cbbaf9

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly