Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Επικοινωνία και Δημοσιογραφία (ΕΛΛ) / Communication and New Journalism (in Greek)
  6. Η στρατηγική επικοινωνία της ΕΚΕ στην ελληνική βιομηχανία: μια εμπειρική μελέτη μικτής μεθοδολογίας για τη συγκριτική ανάλυση της επικοινωνίας της ΕΚΕ στο ψηφιακό περιβάλλον αμφιλεγόμενων και μη αμφιλεγόμενων βιομηχανιών.
 
  • Details
Options

Η στρατηγική επικοινωνία της ΕΚΕ στην ελληνική βιομηχανία: μια εμπειρική μελέτη μικτής μεθοδολογίας για τη συγκριτική ανάλυση της επικοινωνίας της ΕΚΕ στο ψηφιακό περιβάλλον αμφιλεγόμενων και μη αμφιλεγόμενων βιομηχανιών.

Author(s)
Σαλαβούρα, Αικατερίνη
Date Issued
2020-06
Faculty
Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών / Faculty of Humanities and Social Sciences 
Abstract
Η επικοινωνία των ενεργειών ΕΚΕ αποτελεί τη βασική παράμετρο της ανάδειξης των δράσεων ΕΚΕ του οργανισμού. Η εφαρμοσμένη στρατηγική επικοινωνία μπορεί να ρυθμίσει την απήχηση του μηνύματος της ΕΚΕ στην κοινωνία. Η παρούσα έρευνα διερευνά τους σκοπούς και τους τρόπους με τους οποίους τέσσερις ελληνικές επιχειρήσεις επικοινωνούν την κοινωνική τους υπευθυνότητα στα ενδιαφερόμενα μέρη. Μέσα από τη συγκριτική παρουσίαση της εφαρμοσμένης στρατηγικής επικοινωνίας που υιοθετούν τέσσερις ελληνικές εταιρείες από διαφορετικές βιομηχανίες για την προώθηση της κοινωνικής τους υπευθυνότητας καταγράφονται οι ομοιότητες και οι διαφορές στην επικοινωνιακή τους στρατηγική, τα μοντέλα επικοινωνίας που εφαρμόζουν, το είδος του μηνύματος της ΕΚΕ και τα αποτελέσματα της επικοινωνιακής τους στρατηγικής. Η διερεύνηση για την στρατηγική τους λαμβάνει ακόμη υπόψη τη διάκριση τους σε αμφιλεγόμενες και μη αμφιλεγόμενες εταιρείες και έχει ως σημείο αναφοράς δυο κεντρικές θεωρίες, τη θεωρία των ενδιαφερόμενων μερών (Freeman, 1984 Stakeholder Theory) και τη θεωρία των καταστάσεων (Grunig &Repper, 1992 Situation Theory). Τέλος, βάσει των ευρημάτων της έρευνας προτείνονται η υιοθέτηση του μοντέλου της αμφίδρομης επικοινωνίας ως επιδραστικότερης για την επικοινωνία της ΕΚΕ. Το μήνυμα δε για την ΕΚΕ προτείνεται να εστιάζει στις ωφέλειες και τα μετρήσιμα αποτελέσματα των ενεργειών αυτών προς την κοινωνία.
Λέξεις κλειδιά: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη# Στρατηγική Επικοινωνία #Αμφίδρομη Ασύμμετρη Επικοινωνία# Τμηματοποίηση κοινού# Θεωρία των Ενδιαφερόμενων μερών# Θεωρία των Καταστάσεων# Μήνυμα ΕΚΕ# Αμφιλεγόμενες και μη Αμφιλεγόμενες Βιομηχανίες
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
232 σ. ; 30 εκ.
Subjects

Εταιρική κοινωνική ευ...

Corporate social resp...

Στρατηγική επικοινωνί...

Strategic communicati...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΕΔΜ-2020-00041.pdf

Size

4.6 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):6f96d4ee3fdee0107eaa3c0f37e373fa

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly