Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ποιότητα υπηρεσιών των δημόσιων επιβατικών μεταφορών στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00424.pdf (1.216Mb)
    Date
    2016-07-19
    Author
    Παρμακλή, Στέλλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές έχουν ως στόχο την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την μείωση των τροχαίων δυστυχημάτων, την μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των δυσάρεστων περιβαλλοντικών επιπτώσεων από αυτή. Η ποιότητα παροχής υπηρεσιών και η ικανοποίηση του επιβατικού κοινού αποτελούν προϋπόθεση για την βελτίωση της ελκυστικότητας των Δημόσιων Επιβατικών Μεταφορών προκειμένου να κρατήσουν αφοσιωμένους τους υφιστάμενους πελάτες-επιβάτες αλλά και να προσελκύσουν νέους. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των παρεχόμενων υπηρεσιών από τις Δημόσιες Επιβατικές Μεταφορές στην Λευκωσία (ΟΣΕΛ) καθώς και ο βαθμός ικανοποίησης των επιβατών από αυτές. Για τον σκοπό αυτό διεξήχθη «έρευνα ικανοποίησης επιβατών» με προσωπική συνέντευξη και ερευνητικό εργαλείο ερωτηματολόγιο με δείγμα 250 επιβατών. Για τη διερεύνηση της ποιότητας υπηρεσιών χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο SERVPERF. Από τα ευρήματα της έρευνας διαπιστώθηκε στατιστικά θετική συσχέτιση της συνολικής ικανοποίησης των επιβατών με τις 5 διαστάσεις της ποιότητας. Η μέση συνολική ικανοποίηση των επιβατών είναι 7,78 από το 10. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα συμβάλουν στη λήψη μέτρων για αντιμετώπιση των αδυναμιών του συστήματος. Ένα από αυτά είναι ο επανασχεδιασμός και προγραμματισμός των δρομολογίων για να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των επιβατών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2431
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013