Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ο ρόλος και η επίδραση της διατροφικής ετικέτας (Nutrition labeling) και τροφίμων στους καταναλωτές. Μελέτη συμπεριφοράς ενήλικων καταναλωτών της επαρχίας Λευκωσίας

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2016-00411.pdf (2.320Mb)
    Date
    2016-07-15
    Author
    Μαρκίδης, Κώστας
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα έρευνα εξετάζει τον θεσμό της διατροφικής ετικέτας και τον βαθμό που επηρεάζει την καταναλωτική και διατροφική συμπεριφορά των καταναλωτών της περιοχής Λευκωσίας Κύπρου, όπως αυτή αποτυπώνεται τον Ιανουάριο του 2016. Η έρευνα περιλαμβάνει διεθνή βιβλιογραφική επισκόπηση, βάση της οποίας εντοπίστηκαν τα βασικά ερευνητικά ερωτήματα, πραγματοποιήθηκε η συγγραφή ερωτηματολογίου και συνεντεύξεις για την συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από επιλεγμένο δείγμα πληθυσμού. Τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων αναλύθηκαν στην συνέχεια με στόχο την αποκάλυψη βασικών τάσεων αλλά και τον βαθμό συσχέτισης ανάμεσα σε σειρά μεταβλητών που εξετάστηκαν. Η έρευνα αποκάλυψε τον σημαντικό ρόλο της διατροφικής ετικέτας σε ότι αφορά την καταναλωτική και διατροφική συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς και χρήσιμες επισημάνσεις για την βελτίωση του θεσμού στο μέλλον. Επιπροσθέτως η στατιστική ανάλυση αποκάλυψε συσχετίσεις μεταξύ μεταβλητών σε ότι αφορά την συμπεριφορά ομάδων του πληθυσμού σε σχέση με την αξιοποίηση των πληροφοριών της διατροφικής ετικέτας. Η παρούσα έρευνα αποτελεί προσθήκη στην έρευνα και προσπάθεια κατανόησης της διατροφικής ετικέτας, σε ότι αφορά την τοπική αγορά και το χρονικό πλαίσιο, στο οποίο και πραγματοποιήθηκε.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2412
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013