Show simple item record

dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Βασιλική
dc.contributor.authorΤσουράπη, Χρυσάνθη
dc.contributor.otherTsourapi, Chrysanthi
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-15
dc.date.accessioned2016-07-15T09:05:28Z
dc.date.available2016-07-15T09:05:28Z
dc.date.copyright2016-06
dc.date.issued2016-07-15
dc.identifier.otherΣΔΜ/2016/00001el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2410
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα κίνητρα συμμετοχής των ενηλίκων σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες αποτελούν ένα ζήτημα με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πεδίο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος και το γεγονός ότι δεν έχει διερευνηθεί αρκετά, αποτέλεσε αφορμή για την παρούσα προσπάθεια περαιτέρω διερεύνησής του. Σκοπός της έρευνάς μας είναι αρχικά να διερευνηθούν τα κίνητρα συμμετοχής 144 εκπαιδευομένων οι οποίοι παρακολούθησαν προγράμματα των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Πειραιά κατά το διάστημα 2013-2015 και στη συνέχεια, να διερευνηθεί η διαφοροποίηση των κινήτρων σε σχέση με το προφίλ και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης πληθυσμιακής ομάδας. Για τον σκοπό αυτό, επιλέχθηκε η ποσοτική έρευνα με βασικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο, το οποίο απεστάλη ηλεκτρονικά στους εκπαιδευόμενους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν και αναλύθηκαν στην παρούσα έρευνα, τα βασικά κίνητρα των εκπαιδευομένων στα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Πειραιά είναι αυτά που αναφέρονται στον παράγοντα «γνωστικό ενδιαφέρον», δηλαδή στην επιθυμία να λάβουν περαιτέρω γενικές γνώσεις και να διευρύνουν τους ορίζοντές τους. Αντιθέτως, φαίνεται να είναι χαμηλής σημασίας για τους εκπαιδευόμενους ο παράγοντας «κοινωνική δραστηριοποίηση» καθώς και ο παράγοντας «οικογενειακές σχέσεις». Αναφορικά με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του δείγματος, παρουσιάζονται διαφοροποιήσεις των κινήτρων κυρίως σε σχέση με την ηλικία και το εκπαιδευτικό τους επίπεδο. Τα βασικότερα αποτελέσματα αυτής της έρευνας, γίνεται προσπάθεια να συσχετιστούν με συμπεράσματα άλλων ερευνητικών προσεγγίσεων που αναδεικνύονται μέσα από τη βιβλιογραφία.el_GR
dc.format.extentvi, 75 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθησηel_GR
dc.subjectContinuing Education and Lifelong Learningel_GR
dc.titleΚίνητρα συμμετοχής ενηλίκων σε προγράμματα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης: Η περίπτωση των κέντρων δια βίου μάθησης του Δήμου Πειραιάel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe issue of the motives of adult participation in education activities has always been of great interest in the field of continuing education and lifelong learning. The complexity of this issue, as well as the fact that has not been widely studied, has been the main cause of the present effort for further study. The goal of our study is to investigate the participation motives of 144 adult students who attended various courses at the Lifelong Centers of Municipality of Piraeus during 2013-2015 and furthermore, to discover the differentiated motivational factors according to the profile and special characteristics of the specific population group. For this cause, the quantitative approach has been selected and its main instrument, the questionnaire, was sent via e-mail to all participants. According to the data collected and analysed in the present study, the main motives of the adult students of the Lifelong Centers of Municipality of Piraeus, are those referring to the factor “cognitive interest”, therefore to their wish to receive further general knowledge and to widen their cognitive level. On the contrary, the factors referring to “social stimulation” as well as “family relations” seem to be of low importance for the participants. As far as the issue of special demographic characteristics of the sample is concerned, there have been presented some differentiated motives, mainly referring to the age and educational level. There has been an effort of relating the results and conclusions of the present study with those presented in other scientific studies.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record