dc.contributor.advisor | Γραμματάς, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Κυρίτση, Λαμπρινή | |
dc.contributor.other | Kyritsi, Lamprini | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-07 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-07T08:07:40Z | |
dc.date.available | 2016-07-07T08:07:40Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-07 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00037 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2378 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Ύστερα από μία μακρά περίοδο επικράτησης της μονοδιάστατης άποψης σχετικά με την ανθρώπινη νοημοσύνη, η θεωρία των πολλαπλών τύπων νοημοσύνης, όπως διαμορφώθηκε από τον Howard Gardner, έρχεται να δώσει μία νέα προοπτική στην εκπαίδευση. Μέσα από αυτή, ο Gardner επιχειρεί να τονίσει το ρόλο του πολιτισμού και των τεχνών στην ανάπτυξη κάθε είδους νοημοσύνης, ενοχοποιώντας, παράλληλά, το παραδοσιακού τύπου σχολείο, το οποίο επικεντρώνεται στην καλλιέργεια δύο μόνο ευφυϊών, της γλωσσικής και της λογικο-μαθηματικής, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα της υπόλοιπες. Το Θέατρο στην Εκπαίδευση αποτελεί ένα πολυσύνθετο πολιτιστικό φαινόμενο, στο οποίο συνυπάρχουν αρμονικά κι άλλες μορφές τέχνης, όπως η μουσική, ο χορός, η λογοτεχνία και η εικαστική δημιουργία. Η μελέτη μας επιχειρεί να συνδυάσει και να παρουσιάσει με συστηματοποιημένο τρόπο τις θεατρικές τεχνικές, τις μεθόδους και τις δραστηριότητες που σε συνδυασμό με τη μουσική, τόσο μέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας, όσο και της οργάνωσης και πραγματοποίησης μιας σχολικής εκδήλωσης, μιας θεατρικής παράστασης, ή ενός πολυθεάματος, μπορούν να συμβάλλουν στην καλλιέργεια του κάθε διακριτού τύπου νοημοσύνης, οδηγώντας με τον τρόπο αυτό στην ολόπλευρη καλλιέργεια του ατόμου. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 86 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Theater education | el_GR |
dc.title | Θέατρο και μουσική στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και η συμβολή τους στην καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | After a long period in which the notion of a single human intelligence prevailed, the theory of multiple intelligences, as proposed by Howard Gardner, is leading the way towards a new approach regarding education. Through this approach, Gardner is attempting to highlight the role of culture and arts in the development of every type of intelligence, while at the same time rejects the traditional school system, which primarily focuses on the development of only two of those types, the linguistic and logical- mathematic intelligence, considering the others as being less important. Theatre in Education is a cultural phenomenon characterized by the co-existence of various forms of art, such as music, dance, literature and visual arts. Our research sets out to relate and present in a synthetic-exhibitive form, all those theatrical techniques, methods and activities which, when combined with music, as far as teaching and planning a school event, a theatrical performance, or a cultural event are concerned, can contribute to the development of every type of intelligence and, as a result, to the full development of the self. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |