Show simple item record

dc.contributor.advisorΖαρίφης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΓωγάκη, Ηλιάννα
dc.contributor.otherGogaki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-05
dc.date.accessioned2016-07-05T11:28:59Z
dc.date.available2016-07-05T11:28:59Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-05
dc.identifier.otherΣΔΜ/2016/00004el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2367
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ επιμόρφωση αποτελεί βασικό αίτημα των σύγχρονων κοινωνιών, εξ αιτίας των αυξημένων αναγκών προσαρμογής των ανθρώπων στη ραγδαίως μεταβαλλόμενη κοινωνία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επιμορφωτικά προγράμματα που προσφέρονται από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση (Πανεπιστήμια) και συγκεκριμένα το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, αν και κατά πόσο αυτά ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταρτιζόμενων και πόσο τους βοηθούν να αναπτύξουν συγκεκριμένες δεξιότητες βάσει του περιγράμματός τους. Η έρευνα διεξήχθη κατά την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκέμβριου 2015 στη Ρόδο. Ήταν επιτόπια και ως βασική μέθοδος επιλέχτηκε η μελέτη περίπτωσης, έχοντας ως κύριο μεθοδολογικό εργαλείο την ημιδομημένη συνέντευξη. Το δείγμα μας ήταν 15 άτομα (7 άνδρες και 8 γυναίκες). Τα άτομα αυτά συμμετείχαν στο επιμορφωτικό πρόγραμμα του Πανεπιστημίου Αιγαίου «Αρχές Διοίκησης, Ηγεσία και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών Μονάδων». Από τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας προκύπτει ότι, οι κύριοι λόγοι συμμετοχής σ’ ένα επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι προσωπικό ή/και επαγγελματικό ενδιαφέρον, η ανάπτυξη νέων ικανοτήτων και δεξιοτήτων, απαραίτητων για την εργασιακή εξέλιξη, η κατάκτηση νέων γνωστικών αντικειμένων και ο τρόπος προσφοράς ενός προγράμματος (δια ζώσης ή εξ αποστάσεως). Φυσικά, όλοι υποστηρίζουν την εξ αποστάσεως επιμόρφωση, καθώς είναι πιο ευέλικτη. Οι κύριες προσδοκίες των καταρτιζόμενων είναι η βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων, η απόκτηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων και η ευελιξία του προγράμματος ως προς τα ζητήματα μελέτης και αξιολόγησης. Δυστυχώς, όπως τόνισε το δείγμα μας, δεν υπήρξε διερεύνηση των εκπαιδευτικών αναγκών τους πριν την πραγματοποίηση του προγράμματος. Δυσκολίες ως προς τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας, κατανόησης εκπαιδευτικού υλικού και επικοινωνίας με τους διδάσκοντες δεν εντοπίστηκαν. Η βασική πρόταση του δείγματος για να καταστούν περισσότερο ελκυστικά τα επιμορφωτικά προγράμματα που προσφέρονται με την εξ αποστάσεως μέθοδο, είναι η μείωση του κόστους, και για να καταστούν πιο γνωστά, είναι η αύξηση της διαφήμισης και τον τρόπων προώθησής τους, προτείνοντας παράλληλα πιθανούς τρόπους βελτίωσης. Υποστηρίζουν ότι τα οφέλη που έλαβαν σε γνωστικό επίπεδο ήταν αρκετά, τονίζοντας την επαγγελματική αξιοποίησή του με τη βελτίωση της θέσης εργασίας τους.el_GR
dc.format.extentvi, 101 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΤριτοβάθμια εκπαίδευση -- Επιμορφωτικά προγράμματαel_GR
dc.subjectHigher education -- Educational programsel_GR
dc.titleΟργάνωση και λειτουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων για ενήλικους στα ΑΕΙ: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Αιγαίουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTraining is a key demand of modern societies, due to the increased need for human adaptation in the rapidly changing society. The purpose of this research is to investigate the educational programs offered by Higher Education (Universities), in particular the University of the Aegean, on whether they meet the expectations of the trainees and how they help them develop specific skills based on their curriculum. The survey was conducted during November - December 2015 in Rhodes. It was in-situ and the case study was chosen as a basic method, having as a main methodological tool the semi structured interview. Our sample consisted of 15 subjects (7 men and 8 women). These individuals participated in the training program of the University of the Aegean "Management Principles, Leadership and Educational Credit Rating". The results of this study show that the main reasons for participation in a training program is a personal and / or professional interest in the development of new competencies and skills necessary for the work progress, the conquest of new subjects and the kind of programs offered (in person or distant). Of course, they all support distance education, as it is more flexible. The main expectations of the trainees are to improve their professional skills, acquire new knowledge and skills and the flexibility of the program in terms of study and evaluation issues. Unfortunately, as noted in our sample, there was no investigation of their educational needs before implementing the program. Difficulties in the operation of the platform, the understanding of the educational material and in the communication with their teachers were not detected. The basic proposal of the sample, in order to make the training programs offered through distant learning more attractive, is to reduce costs, to render them more familiar, rise advertising and ways to promote them, while proposing possible ways of improvement. They argue that the benefits received in cognitive level were quite a few, emphasizing its professional utilization through the improvement of their job.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record