Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΜΕΤ) by Title 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΜΕΤ)
    • Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΜΕΤ) by Title
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΜΕΤ)
    • Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΜΕΤ) by Title
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Browsing Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΜΕΤ) by Title

    • 0-9
    • A
    • B
    • C
    • D
    • E
    • F
    • G
    • H
    • I
    • J
    • K
    • L
    • M
    • N
    • O
    • P
    • Q
    • R
    • S
    • T
    • U
    • V
    • W
    • X
    • Y
    • Z
    • Α
    • Β
    • Γ
    • Δ
    • Ε
    • Ζ
    • Η
    • Θ
    • Ι
    • Κ
    • Λ
    • Μ
    • Ν
    • Ξ
    • Ο
    • Π
    • Ρ
    • Σ
    • Τ
    • Υ
    • Φ
    • Χ
    • Ψ
    • Ω

    Sort by:

    Order:

    Results:

    Now showing items 32-45 of 45

    • title
    • issue date
    • submit date
    • issue number
    • ascending
    • descending
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    • Μελέτη περίπτωσης: Ερασιτεχνική θεατρική ομάδα της Αθήνας με πολυετή λειτουργία: η ανάπτυξη αυτογνωσίας και ενσυναίσθησης σε ενήλικες συμμετέχοντες. 

      Ασημάκη, Αθηνά (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Στόχος της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διερεύνηση του ρόλου της θεατρικής διαδικασίας στην ανάπτυξη αυτογνωσίας και ενσυναίσθησης στους ενήλικες που συμμετέχουν σε μία ερασιτεχνική θεατρική ομάδα με πολυετή ...
    • Ο ρόλος των μορφωτικών συλλόγων στην παραγωγή κοινωνικού κεφαλαίου και η επίδοση που προκύπτει στους νέους. Μια μελέτη περίπτωσης από το σωματείο ΠΑΟΚ Κλήρου 

      Σταύρου, Πολίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Ο ρόλος του Κοινωνικού Κεφαλαίου στην ανάπτυξη συνεκτικών κοινωνιών θεωρείται βαρύνουσας σημασίας λαμβάνοντας υπόψη τη διάρρηξη των ανθρώπινων σχέσεων που προκαλείται από τη σύγχρονη κυρίαρχη τάση του άκρατου ανταγωνισμού. ...
    • Οι αντιλήψεις των ειδικών παιδαγωγών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αυτο-αποτελεσματικότητά τους. 

      Κελαποστόλου, Δήμητρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται ζητήματα που άπτονται της αυτό-αποτελεσματικότητας των εκπαιδευτικών της Ειδικής Αγωγής, οι οποίοι υπηρετούν σε σχολεία γενικής αγωγής κι εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά ...
    • Οι απόψεις των εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων με αναπηρία: Η μελέτη περίπτωσης της δομής δια βίου εκπαίδευσης, μάθησης και φροντίδας ενηλίκων με αναπηρία στη Βόρεια Ελλάδα 

      Τσακάλου, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)
      Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της εκπαίδευσης ενήλικων με ειδικές ανάγκες και των στοιχείων που σχετίζονται με αυτήν. Χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα μια δομή που παρέχει φροντίδα και ...
    • Οι εκπαιδευτικοί σε σχολείο δεύτερης ευκαιρίας στην Κύπρο. Προφίλ, στάσεις, αντιλήψεις, διδακτική μεθοδολογία. 

      Παφίτη, Παντελίτσα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Αναγνωρίζοντας τον σημαντικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικοί ενηλίκων, στην επιτυχή έκβαση της φοίτησης των ατόμων με χαμηλά προσόντα σε δομές δεύτερης ευκαιρίας, η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή στόχευσε ...
    • Thumbnail

      Οι προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτές ενηλίκων χωρίς προηγούμενη διδακτική εμπειρία στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση κατά την περίοδο της πανδημίας του Covid-19 

      Σαντά, Μαρία (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-05)
      Τον Μάρτιο του 2020, πολλοί εκπαιδευτές ενηλίκων βρεθήκαν μπροστά σε μία πρωτόγνωρη εμπειρία που ήταν αυτή της επείγουσας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, λόγω της υγειονομικής κρίσης του COVID19. Οι προκλήσεις που υπήρχαν για ...
    • Οι προσδιοριστικοί παράγοντες της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση 

      Καρατζογιάννης, Δημήτριος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)
      Σκοπό της παρούσης μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η ερμηνεία της συμμετοχής των ενηλίκων με χαμηλά εκπαιδευτικά προσόντα στη διά βίου εκπαίδευση εμβαθύνοντας στις περιπτώσεις της Σουηδίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της ...
    • Οργάνωση και λειτουργία επιμορφωτικών προγραμμάτων για ενήλικους στα ΑΕΙ: Η περίπτωση του Πανεπιστημίου Αιγαίου 

      Γωγάκη, Ηλιάννα (2016-07-05)
      Η επιμόρφωση αποτελεί βασικό αίτημα των σύγχρονων κοινωνιών, εξ αιτίας των αυξημένων αναγκών προσαρμογής των ανθρώπων στη ραγδαίως μεταβαλλόμενη κοινωνία. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει τα επιμορφωτικά ...
    • Πιστοποίηση επαγγελματικής επάρκειας εκπαιδευτών και διασφάλιση της ποιότητας των μαθησιακών αποτελεσμάτων. Απόψεις εκπαιδευτών πάνω στις διαδικασίες της πιστοποίησης της εκπαιδευτικής επάρκειας στην Ελλάδα 

      Πλατάκη, Ειρήνη (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-06)
      Οι υψηλές προδιαγραφές που οφείλει να έχει ο σύγχρονος εκπαιδευτής ενηλίκων για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο σύγχρονο ρόλο του γέννησε την ανάγκη για την εξασφάλιση της καταλληλότητας και της αποτελεσματικότητας των ...
    • Πρόγραμμα δια βίου μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου: Προφίλ, κίνητρα και εμπόδια στη μάθηση των ενηλίκων εκπαιδευομένων που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατά την περίοδο 2014-2018 

      Μάτσης, Στέλιος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
      Η παρούσα έρευνα στοχεύει στην ανάλυση του προφίλ, των κινήτρων και των εμποδίων μάθησης των ενηλίκων που συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κύπρου κατά την χρονική περίοδο 2014-2018. ...
    • Συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση: Διερεύνηση των απόψεων των συμμετεχόντων σε προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης. Μελέτη στο χρηματοπιστωτικό τομέα 

      Κατσούλη, Δέσποινα Χρυσάνθη (2017-07-27)
      Το εργασιακό περιβάλλον υφίσταται διαρκώς αλλαγές και δημιουργεί την ανάγκη για νέες γνώσεις και δεξιότητες. Δεδομένου αυτού, οι εργοδότες, επενδύουν στην κατάρτιση και ανάπτυξη των εργαζομένων, παρέχοντας τους προγράμματα ...
    • Συστηματική προσέγγιση της ελκυστικότητας των προγραμμάτων επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης εκπαίδευσης / δια βίου μάθησης. Η περίπτωση των ενηλίκων μαθητών που φοιτουν στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Κατερίνης 

      Αράπη, Άννα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)
      Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί συχνά μια ελκυστική επιλογή για τους νέους αλλά και για τους ενήλικες. Το συνολικό όραμα για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση το 2020 όπως αναφέρεται στην Ευρωπαϊκή ...
    • Το Youthpass ως εργαλείο προσδιορισμού αποτελεσμάτων μη τυπικής και άτυπης μάθησης και ο αντίκτυπος στους κατόχους του: Η περίπτωση ενός διεθνούς Ευρωπαϊκού προγράμματος ανταλλαγής νέων Erasmus+ 

      Σιμιτόπουλος, Κώστας (2016-07-22)
      Η σημασία της μη τυπικής και της άτυπης μάθησης αναγνωρίζεται και εκτιμάται ολοένα και περισσότερο στη διεθνή βιβλιογραφία και σε πολιτικό επίπεδο από όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διεθνείς φορείς. Ωστόσο, μια πρόκληση ...
    • Το πανεπιστήμιο ως φορέας δια βίου μάθησης. Μελέτη περίπτωσης: Το κέντρο συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών 

      Θεοδοσοπούλου, Θεοδώρα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
      Η Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως αντικείμενο τη λειτουργία του πανεπιστημίου ως φορέα συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης και την επίδραση των προγραμμάτων διά βίου μάθησης σε αυτή. Ως μελέτη περίπτωσης εξετάζεται ...
    • «
    • »

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013