Show simple item record

dc.contributor.advisorOtterbacher, Jahna
dc.contributor.authorΠαυλίδου Κυριάκου, Βερόνικα
dc.contributor.otherPavlidou Kyriakou, Veronika
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-04-08
dc.date.accessioned2016-04-08T11:16:59Z
dc.date.available2016-04-08T11:16:59Z
dc.date.copyright2015-10
dc.date.issued2016-04-08
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00189el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2324
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή πραγματεύεται τη χρησιμότητα των κοινωνικών δικτύων· τη νέα γενιά του Web η οποία έχει δημιουργήσει καινούργια εργαλεία και μικροεφαρμογές για την προβολή, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία μιας επιχείρησης. Αναμφισβήτητα, η χρήση των Εργαλείων Κοινωνικής Δικτύωσης και στο εξής ΕΚΔ είναι ελκυστική για την σύγχρονη επιχείρηση, επειδή καλλιεργεί διαδραστικότητα με το κοινό. Ωστόσο, λίγες μελέτες επιχειρούν να καθορίσουν με ακρίβεια τι ακριβώς είναι η διαδραστικότητα, και πως μπορεί να μετρηθεί/αναλυθεί. Η παρούσα έρευνα προσεγγίζει την έννοια της διαδραστικότητας συστηματικά, ώστε να αξιολογηθεί η χρησιμότητα των ΕΚΔ για τις κυπριακές επιχειρήσεις. Αυτό θα οδηγήσει στην καλύτερη κατανόηση για το πως οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα ΕΚΔ, αλλά και στην ανακάλυψη των βέλτιστων πρακτικών. Σε αυτή τη μελέτη έχει δοθεί ορισμός του όρου «διαδραστικότητα», προσδιορίστηκαν τρόποι επικοινωνίας των επιχειρήσεων, οι διάφορες μορφές διαδραστικότητας και έγινε αξιολόγηση επίπεδου διαδραστικότητας από μια επιχείρηση. Η κατανόηση των προθέσεων ή τάσεων των κυπριακών επιχειρήσεων οι οποίες ήδη χρησιμοποιούν τα ΕΚΔ, αλλά και η κατανόηση των λόγων που χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία, μπορούν να σταθούν χρήσιμα για την σωστή και επικερδή προβολή της κάθε επιχείρησης και της επικοινωνίας τους με το κοινό τους (ή αλλιώς τους υποψήφιους πελάτες τους). Γι’ αυτό, έχουν αναλυθεί τα προφίλ των 80 κυπριακών επιχειρήσεων στα δύο πιο δημοφιλή και μεγάλα κοινωνικά δίκτυα (Facebook και Twitter) κατά τη διάρκεια 6 μηνών. Το δείγμα αποτελείται από διαφορετικές κατηγορίες οικονομικής δραστηριότητας επιχειρήσεων όπως επίσης και μεγέθους (οργανισμούς, μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις). Αναλύθηκαν τα ποσοτικά και ποιοτικά τους δεδομένα σε σχέση με την χρήση των δύο αναφερόμενων πιο πάνω Κοινωνικών Δικτύων. Η συλλογή και ανάλυση δεδομένων πραγματοποιήθηκε με το περιβάλλον / γλώσσα R Statistical Computing Platform. Για να πετύχουμε μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση του ρόλου των ΕΚΔ στη σύγχρονη κυπριακή επιχείρηση, διεξάχθηκαν και μη δομημένες συνεντεύξεις. Το δείγμα των ατόμων για τις συνεντεύξεις επιλέχτηκε από τα στελέχη κυπριακών επιχειρήσεων και οργανισμών με βάση της εμπειρικής τους γνώσης στο θέμα της έρευνας της παρούσας διατριβής. Με βάση των αποτελεσμάτων από την ποσοτική αλλά και την ποιοτική ανάλυση, παρουσιάζονται εισηγήσεις για βέλτιστες πρακτικές στη χρήση των ΕΚΔ.el_GR
dc.format.extentvi, 117 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕργαλεία Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectSocial Networking Toolsel_GR
dc.subjectΔιαδραστικότηταel_GR
dc.subjectInteractivityel_GR
dc.titleΔιαδραστικότητα επιχείρησης-κοινού μέσω εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης: Ορισμός, μέτρηση και βέλτιστες πρακτικές για τις κυπριακές επιχειρήσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe thesis examines the use of social networks; the new generation of the Web that has created new tools and gadgets that can be used for promoting a business, supporting its marketing and communication activities. Undoubtedly, the use of Social Networking Tools – referred to hereafter as SNT - is attractive for modern enterprises, because it fosters interactivity with the public. However, few studies attempt to determine precisely what ‘interactivity’ is, and how it can be measured / analyzed. This thesis approaches the concept of ‘interactivity’ in a systematic manner in order to evaluate the usefulness of SNT for Cypriot businesses. This in turn will lead to a better understanding of how businesses use SNT, and the discovery of best practices. In this thesis the term ‘interactivity’ is defined; the various forms of business communication are identified, as are the different forms of ‘interactivity’. An empirical evaluation was also made to gauge the interactivity levels of a number of representative organizations. Understanding the intentions or tendencies of Cypriot enterprises already using SNT - and understanding the reasons why they use these tools - can prove to be highly useful for the proper and profitable promotion of all businesses, and the way in which they communicate with their audience (or alternatively, their potential customers). In order to achieve this understanding, the profiles of 80 Cypriot businesses have been analysed on the two most popular and major social networks (Facebook and Twitter) during a period of six months. The business sample consists of different categories of economic activity - as well as varying size (organisations, SMEs and large enterprises). Quantitative and qualitative data was analysed in relation to the use of the two above-mentioned social media networks. The collection and data analysis was performed with the environment / language R Statistical Computing Platform. In order to obtain an even better understanding of the role of SNT in modern Cypriot businesses, unstructured interviews were also conducted. The sample of individuals selected for interview consisted of managers of Cypriot enterprises and organizations, chosen based on their empirical knowledge on the thesis’ subject. Based on the results of the quantitative and qualitative analysis, recommendations are presented for best practices in the use of SNT.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record