dc.contributor.advisor | Κούτσικος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Μάρκου, Μάρκος | |
dc.contributor.other | Markou, Markos | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-04-08 | |
dc.date.accessioned | 2016-04-08T11:15:22Z | |
dc.date.available | 2016-04-08T11:15:22Z | |
dc.date.copyright | 2015-10 | |
dc.date.issued | 2016-04-08 | |
dc.identifier.other | ΠΛΗ/2015/00182 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2316 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Σήμερα οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης για να αναβαθμίσουν την επικοινωνία τους με τους πελάτες και να προωθήσουν σε αυτούς τα προϊόντα και υπηρεσίες τους. Επιχειρήσεις όπως η Coca-Cola το Starbucks κ.α. εκμεταλλεύτηκαν με επιτυχία τα δίκτυα αυτά και μέσω της βελτίωσης του επιπέδου επικοινωνίας με τους πελάτες τους αύξησαν τα κέρδη τους.
Όμως είναι κοινώς αποδεκτό ότι οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να ελέγξουν αυτό το φαινόμενο για να επιχειρήσουν με ασφάλεια. Ο σκοπός της μελέτης αυτής είναι να εμπλουτιστεί η συζήτηση και να συμπληρώσει κάποια κενά σε σχέση με την επίδραση των τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης στις επιχειρήσεις. Επιπλέον θα δοθεί στις κυπριακές επιχειρήσεις, στο κλάδο τηλεπικοινωνιών ένα μοντέλο ωριμότητας που θα λειτουργήσει ως οδηγός, πρακτικό και συμβουλευτικό εργαλείο για τη μετάβαση και αναβάθμιση των επιχειρήσεων στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μάρκετινγκ με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων.
Στην παρούσα εργασία θα γίνει μία προσπάθεια κατάδειξης του ρόλου των τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης και του μάρκετινγκ στη δημιουργία και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών των επιχειρήσεων στον κυπριακό χώρο.
Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφεται ο σκοπός η μεθοδολογία, τα ερευνητικά ερωτήματα και η δομή της εργασίας.
Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια σύντομη περιγραφή του τι είναι κοινωνικό μέσο και ποια η σημασία και χρησιμότητα του στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές, τι είναι μάρκετινγκ και ποιοι παράγοντες συντείνουν στην επιτυχή χρήση των κοινωνικών μέσων για μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησης.
Στο τρίτο κεφάλαιο εισάγονται διάφορα μοντέλα ωρίμανσης μιας επιχείρησης όσον αφορά στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και γίνεται η επιλογή του καταλληλότερου μοντέλου ωρίμανσης για τις κυπριακές επιχειρήσεις στο κλάδο των τηλεπικοινωνιών.
Στο τέταρτο κεφάλαιο θα μελετηθεί η χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, στο κλάδο των τηλεπικοινωνιών ήτοι τη Cablenet, τη CYTA, την ΜΤΝ και την Primetel και σε πιο βαθμό ωρίμασης ευρίσκονται με βάση το επιλεγέν μοντέλο ωρίμανσης. Θα γίνουν εισηγήσεις για τη βέλτιστη χρήση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και την αναβάθμιση των επιχειρήσεων αυτών στο επόμενο στάδιο ωρίμασης.
Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο θα γίνουν εισηγήσεις για περαιτέρω αξιοποίηση της εργασίας αυτής και θα τεθούν προβληματισμοί και ερωτήματα για περαιτέρω έρευνα. Επιπλέον θα καθοριστούν οι περιορισμοί και προϋποθέσεις κάτω από τις οποίες έγινε η εργασία αυτή. | el_GR |
dc.format.extent | x, 115 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Μάρκετινγκ επιχειρήσεων | el_GR |
dc.subject | Marketing of business | el_GR |
dc.subject | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης -- Μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Social networks -- Marketing | el_GR |
dc.title | Ο ρόλος των τεχνολογιών κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ επιχειρήσεων στην Κύπρο | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Today, businesses are using social networks to improve the quality of communication with customers and promote their products and services. Businesses such as Coca Cola and Starbucks, among many others, have used these networks successfully, and as a result, have managed to increase their annual profit.
However, it is commonly accepted that businesses cannot control this phenomenon. The scope of this project is to enrich the discussions and complete some gaps regarding the impact of the social network technologies on businesses. Also, the study will give to the businesses a guide/roadmap and a tool for advising their transaction and upgrade of their social maturity level in electronic marketing services and social media.
The present study aims to demonstrate the role of the social network technologies and marketing on the creation and promotion of new products and services in Cyprus.
In chapter one we describe the scope of this project, the methology, the research questions and the structure of the document.
In chapter two we make a brief description regarding the definition of social media, how businesses and customers use social media and what are the main factors that contribute for a successful use of social media and marketing strategy in business.
In the third chapter we introduce various social media maturity models for businesses and we state a method, based on a list of criteria, for choosing the most suitable maturity model for Cyprus telecommunication businesses.
In chapter four we will study the use of social media by the telecommunication businesses, Cablenet, MTN, Primetel and Cyta, in Cyprus and then using the chosen maturity model we will estimate their maturity level and we will make suggestions for better use of social media and how they may upgrade their social maturity level.
In the last chapter we will make suggestions about further development of this project, give new ideas for complementary projects, speculation and reflection, and for further research. Finally we will state the various constraints and conditions under which this work has been developed. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |