Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαδάκης, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΚυριακίδης, Γεώργιος
dc.contributor.otherKyriakidis, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-04-08
dc.date.accessioned2016-04-08T11:13:13Z
dc.date.available2016-04-08T11:13:13Z
dc.date.copyright2015-10
dc.date.issued2016-04-08
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00197el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2311
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠρόσφατες έρευνες δείχνουν ότι το μαθητικό δυναμικό της Ελλάδας, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας και χαμηλά επίπεδα φυσικής άσκησης. Σε συνδυασμό με την υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής, ιδιαίτερα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για αυξημένους κινδύνους στην υγεία των μαθητών και για μειωμένη ποιότητας ζωής. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η υποστήριξη του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τη δημιουργία ενός Πληροφοριακού Εκπαιδευτικού Συστήματος, βασισμένο στα Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης Moodle και LAMS, ολοκληρωμένα σε ένα περιβάλλον και την ανάπτυξη ψηφιακών μαθημάτων σε αυτό. Περιγράφεται η διαδικασία της υλοποίησης του συστήματος, η διαδικασία και ο τρόπος ανάπτυξης των μαθημάτων και η εφαρμογή και αξιολόγησή τους στη διδακτική πράξη. Ειδικότερα, ερευνήθηκε κατά πόσο τα ψηφιακά μαθήματα που αναπτύχθηκαν μπορούν να βελτιώσουν το γνωστικό επίπεδο των μαθητών, ως προς την παραδοσιακή διδασκαλία, μέσα από την εφαρμογή τους σε μαθητές Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης. Αναπτύχθηκαν τέσσερα (4) ψηφιακά μαθήματα για τον Κλασικό Αθλητισμό και εφαρμόστηκαν σε μαθητές της ΣΤ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου και των τριών τάξεων του Γυμνασίου, στο πλαίσιο του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η διδασκαλία με τα ψηφιακά μαθήματα βελτίωσε σημαντικά το γνωστικό επίπεδο των μαθητών σε σχέση με την παραδοσιακή διδασκαλία.el_GR
dc.format.extentix, 102 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΦυσική αγωγή -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectPhysical education -- Primary educationel_GR
dc.subjectΦυσική αγωγή -- Δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectPhysical education -- Secondary educationel_GR
dc.subjectΠληροφοριακό εκπαιδευτικό σύστημαel_GR
dc.subjectEducational information systemel_GR
dc.titleΤεχνολογικά υποστηριζόμενη μάθηση κλασικού αθλητισμού στο πλαίσιο του μαθήματος της φυσικής αγωγής στην πρωτοβάθμια & δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractRecent research shows that the students in primary and secondary education of Greece are characterized by high rates of obesity and low levels of physical exercise. In conjunction with the downgrading of Physical Education, especially in Secondary Education, conditions are created for increasing health risks to students’ health and low quality of life. The purpose of this study is to support Physical Education in primary and secondary education, with the installation of an Educational Information System, based on Learning Management Systems Moodle and LAMS, integrated in one environment and the development of digital lessons. The process and the way of development, as well as their application and evaluation during teaching, is described throughout the project. In particular, it was investigated whether the digital lessons, can improve the cognitive level of students, to traditional teaching, through their application to students in primary and secondary education. Four digital lessons were developed for the subject of athletics and applied to the students of the 6th grade of a primary school and the three grades of a junior high school during the process of teaching the subject of physical education. Results show that the cognitive level of the students, improved significantly using digital lessons compared to traditional teachingel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής