Show simple item record

dc.contributor.advisorΚαλλές, Δημήτριος
dc.contributor.authorΚαγιά, Ζαχάρω
dc.contributor.otherKagia, Zacharo
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-04-04
dc.date.accessioned2016-04-05T10:05:07Z
dc.date.available2016-04-05T10:05:07Z
dc.date.copyright2015-10
dc.date.issued2016-04-05
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00181el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2295
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διατριβής είναι η σύγκριση διαφορετικών περιβαλλόντων για τη δημιουργία συγκεκριμένου τύπου παιχνιδιού για σκοπούς εκπαίδευσης. Αρχικά γίνεται μία αναφορά στα παιχνίδια και τη σημασία τους στην εκπαίδευση καθώς επίσης και στους γεννήτορες παιχνιδιών (προγράμματα που παράγουν παιχνίδια μετά την εισαγωγή δεδομένων από τον εκπαιδευτή). Στη συνέχεια παρουσιάζονται έξι περιβάλλοντα, το GameMaker, το BranchTrack, το Moodle, το Twine 2.0, το Scratch 2.0 και το FlashDevelop. Το κάθε ένα από αυτά έχει επιλεχθεί για διαφορετικό σκοπό. Tο GameMaker επιλέχθηκε λόγω της δυνατότητας δημιουργίας γεννήτορα παιχνιδιών, ενώ το BranchTrack και το Twine 2.0 γιατί είναι εργαλεία για τη δημιουργία τέτοιου είδους παιχνιδιών. Το Moodle επιλέχθηκε γιατί αρκετοί εκπαιδευτές το χρησιμοποιούν για τη δημιουργία μαθημάτων και για την εξ αποστάσεως μάθηση. Το Scratch 2.0 επιλέχθηκε γιατί αρκετοί εκπαιδευτικοί το χρησιμοποιούν τόσο για εκπαίδευση των μαθητών όσο και για τη δημιουργία παιχνιδιών. Τέλος το FlashDevelop επιλέχθηκε για τους εκπαιδευτές που έχουν γνώσεις προγραμματισμού. Για το σκοπό της διατριβής έχει επιλεχθεί ένα διαδραστικό παιχνίδι πολλαπλών ερωτήσεων –παιχνίδι ρόλων και ένα σενάριο για να γίνεται η σύγκριση των περιβαλλόντων πιο σωστά. Σκοπός του εκπαιδευόμενου είναι να επιλέξει τις κατάλληλες απαντήσεις στις ερωτήσεις που ακολουθούν για να φέρει εις πέρας το πρόβλημα στην καθορισμένη χρονική στιγμή. Η κάθε απάντηση καθορίζει και την επόμενη ερώτηση, δηλαδή ανάλογα με την ερώτηση που δίνει ο εκπαιδευόμενος ακολουθεί η αντίστοιχη ερώτηση κ.ο.κ. μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα εκπαιδευτικά παιχνίδια και στο δεύτερο για τους γεννήτορες παιχνιδιών. Έπειτα τα επόμενα έξι κεφάλαια παρουσιάζουν τα αντίστοιχα περιβάλλοντα που αναφέρθηκαν πιο πάνω. Για το κάθε ένα γίνεται μια σύντομη περιγραφή και δίνεται η διαδικασία που πρέπει να προβεί ο εκπαιδευτής για να φτιάξει ένα παιχνίδι Στη συνέχεια παρουσιάζονται κάποια στιγμιότυπα από το παιχνίδι, τα θετικά και αρνητικά στοιχεία που αντιμετωπίστηκαν κατά τη δημιουργία του παιχνιδιού και τέλος τα συμπεράσματα. Στο τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μία μικρή σύνοψη των αποτελεσμάτων καθώς και τα συμπεράσματα που εξάχθηκαν από τη συγκεκριμένη διατριβή.el_GR
dc.format.extent116 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδιαel_GR
dc.titleΓεννήτορες παιχνιδιών για εκπαιδευτικά παιχνίδια ρόλωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this thesis, is to compare the various environments for the creation of a specific game for educational purposes. Initially, there is a reference to the games and their importance in education as well as the game generators (programs that create-generate games when the user inserts data). Thereafter, six different environments are presented, GameMaker, BranchTrack, Moodle, Twine 2.0, Scratch 2.0 and FlashDevelop. Each of these environments was chosen for different reasons. GameMaker was chosen for the ability to create game generator, whereas BranchTrack and Twine 2.0 are tools for the creation of such games. Moodle was chosen because many trainers use it to create lessons and for distant-education. Scratch 2.0 was chosen because many trainers use it to educate their students and to develop games. Finally, FlashDevelop was chosen for teachers with knowledge in programming. For the purpose of this thesis, an interactive game consisting of multiple choice questions – role playing game and a scenario in order to have better comparisons between the environments. Questions are being asked and the aim of the trainee is to choose the appropriate answers in order to solve the problem on time. Each answer determines the following question, in other words the question that will follow depend on the trainee’s answer, until the task is finished. The first chapter refers to the educational games whereas the second to the game generators of those games. The following six chapters present the different environments mentioned earlier. There is a short description for each environment as well as the process required by the trainee in order to create a game. Moreover, there are some highlights of each game, the advantages and disadvantages faced in the creation of each game and finally a conclusion. In the last chapter, there is a brief review of the results and a conclusion regarding this thesis.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record