Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ποιότητα υπηρεσιών χειρουργικής κλινικής ιδιωτικής πολυκλινικής της Θεσσαλίας

    Thumbnail
    View/Open
    ΔΜΥ-2015-00323.pdf (681.1Kb)
    Date
    2016-04-05
    Author
    Φαφουλάκης, Φραγκίσκος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Εισαγωγή: Tο επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών θεωρείται απαραίτητος δείκτης ποιότητας σε οποιαδήποτε υπηρεσία παροχής υπηρεσιών υγείας Σκοπός: Ήταν η διερεύνηση της ικανοποίησης των ασθενών μιας ιδιωτικής χειρουργικής κλινικής κα η συσχέτισή της με κοινωνικοδημογραφικούς παράγοντες. Μέθοδος: Η παρούσα μελέτη διεξήχθη στο νομό Λάρισας, σε ιδιωτική πολυκλινική της πόλης και συμπεριέλαβε 100 ασθενείς. Για την αξιολόγηση της ποιότητας υπηρεσιών της Χειρουργικής Κλινικής χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο SERVQUAL, με 7βαθμη κλίμακα likert, τροποποιημένο ώστε να αξιολογεί τις νοσοκομειακές υποδομές και το προσωπικό των νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Το επίπεδο στατιστικής σημαντικότητας ορίστηκε στο p=0,05. Αποτελέσματα: Η ικανοποίηση κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα σε όλες τις διαστάσεις του servqual. Η διάσταση «ασφάλεια» είχε κατά μέσο όρο την υψηλότερη βαθμολογία (6,62±0,45) και ακολουθούσε η ανταπόκριση με 6,56±0,55. Η χαμηλότερη μέση βαθμολογία σημειώθηκε στη διάσταση «ενσυναίσθηση» (6,43±0,62). Οι ασθενείς θα ήθελαν να νοσηλευτούν στο μέλλον στην ίδια κλινική (6,60±0,68) και συνέστηναν την κλινική σε φίλους και συναδέλφους (6,58±0,74). Οι έγγαμοι δήλωσαν περισσοτερο ικανοποιημένοι με την υλικοτεχνική υποδομή και την ασφάλεια, με οριακά στατιστικά σημαντική διαφορά από τους άγαμους (p=0,088 και p=0,066 αντίστοιχα). Συμπεράσματα: H ικανοποίηση των ασθενών της χειρουργικής κλινικής κυμάνθηκε σε πολύ υψηλά επίπεδα σε όλες τις διαστάσεις του servqual. Οι ασθενείς της χειρουργικής κλινικής και ιδιαίτερα οι έγγαμοι, δείχνουν να εμπιστεύονται απόλυτα τις υπηρεσίες της κλινικής
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2293
    Collections
    • Διοίκησης Μονάδων Υγείας (ΕΛΛ) / Health Policy and Planning (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013