Show simple item record

dc.contributor.advisorΝικολάου, Ντάϊνα
dc.contributor.authorΓρηγοριάδης, Βασίλειος
dc.contributor.otherGregoriadis, Vasilios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-31
dc.date.accessioned2016-03-31T09:50:51Z
dc.date.available2016-03-31T09:50:51Z
dc.date.copyright2016-01
dc.date.issued2016-03-31
dc.identifier.otherΔΤΠ/2016/00002el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2289
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΈνα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υιοθέτηση μιας νέας ταυτότητας και ενός νέου οράματος είναι η εταιρική επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό του οργανισμού που δημιουργείται όσο και στην εξωτερική επικοινωνία με πελάτες και συνεργάτες. Εστιάζοντας κυρίως στον τραπεζικό κλάδο στον οποίο πραγματοποιήθηκαν ραγδαίες αλλαγές, όπως συγχωνεύσεις και εξαγορές, συνθήκες capital control, περιορισμοί στη χορήγηση δανείων και αυστηρότερες πολιτικές είσπραξης δανείων, αλλά και η ευρύτερη χρήση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, πραγματοποιήθηκε έρευνα ώστε να καταγραφούν οι βέλτιστες πρακτικές εξωτερικής επικοινωνίας που ακολουθούν οι τέσσερις μεγαλύτερες ελληνικές τράπεζες. Μετά από μια εκτενή και σε βάθος επισκόπηση σε ελληνική και διεθνή βιβλιογραφία, ακολουθήθηκε η μέθοδος της ανάλυσης περίπτωσης για καθένα από τους εξεταζόμενους τραπεζικούς οργανισμούς. Μετά την καταγραφή και αξιολόγηση των επικοινωνιακών εργαλείων, ακολουθεί και η αξιολόγηση της εφαρμογής στρατηγικής των ολοκληρωμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ και του branding. Αξιολογώντας τα αποτελέσματα, συμπεραίνουμε πως ο τραπεζικός κλάδος έχει ενσωματώσει τα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας, διατηρώντας ταυτόχρονα και τις παραδοσιακές δομές ως προς την εξωτερική επικοινωνία με τους εμπλεκόμενους. Έτσι πραγματοποιείται μια συνολική προσπάθεια για πιο ποιοτική και αμφίδρομη επικοινωνία με απώτερο σκοπό τη δημιουργία μακροχρόνιων και αξιόπιστων πελατειακών σχέσεων.el_GR
dc.format.extentviii, 76 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectServices marketingel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιών -- Τραπεζικός τομέαςel_GR
dc.subjectBank marketingel_GR
dc.titleΟ ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOne of the most important tools for the adoption of a new identity and vision is corporate communication both internally for an organization and externally with customers and associates. Focusing on the bank industry in which radical changes took place e.g mergers and sell-outs, capital controls, limitations on administering and collecting loans but also the extensive use of e-banking, thus research was conducted utilizing case study analysis to record the best practices of external communications that the four major Greek banks follow, thus revealing the communication tools, leading to the evaluation of integrated-marketing-communications strategy application and branding communication. By evaluating the results, one concludes that the banks sector has incorporated digital communication tools preserving at the same time its traditional structures as far as its external communication with its customers is concerned. In the end there is a totally comprehensive effort for more quality and interactive communication striving to establish long and fruitful customer relationship.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record