Show simple item record

dc.contributor.advisorΚούτσικος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΔημοσθένους, Μαρίνος
dc.contributor.otherDemosthenous, Marinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-31
dc.date.accessioned2016-03-31T09:50:03Z
dc.date.available2016-03-31T09:50:03Z
dc.date.copyright2015-09
dc.date.issued2016-03-31
dc.identifier.otherΠΛΗ/2015/00183el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2286
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠαρά το γεγονός ότι ζούμε σε ένα όλο και πιο έντονα μεταβαλλόμενο κόσμο, όπου η οικονομική δραστηριότητα και οι κοινωνίες μεταβάλλονται αντίστοιχα από κυρίως αγαθο-κεντρικές σε κυρίως υπηρεσιο-κεντρικές και ενώ τόσο η Ελλάδα όσο και η Κύπρος είναι κυρίως υπηρεσιο-κεντρικές οικονομίες και κοινωνίες, παρατηρείται μια υστέρηση σε σχέση με άλλες Ευρωπαϊκές χώρες στη εισαγωγή μεθοδολογιών αξιολόγησης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών ως θεμελιακά δομικά στοιχεία, της τεχνολογικής αλλαγής που υποστηρίζει την οικονομική και κοινωνική επανάσταση που λαμβάνει χώρα. Τέτοια αξιολόγηση είναι αναγκαία πριν την εισαγωγή μιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας στην αγορά, για να τεκμηριώνεται η οικονομική αειφορία για όλα τα συμβαλλόμενα μέρη, αφού οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και τα υποστηρικτικά προς αυτές πληροφοριακά συστήματα είναι από οικονομικής άποψης σύνθετα κοινωνικά δίκτυα παραγωγής και ανταλλαγής αξίας, όπου διάφορα συμβαλλόμενα και ενδιαφέροντα μέρη, συνεργάζονται για την εισαγωγή στην αγορά της ηλεκτρονικής υπηρεσίας. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι η παρουσίαση με βάση την βιβλιογραφία, των ιδιαιτεροτήτων που όντως υπάρχουν στο σχεδιασμό ηλεκτρονικών υπηρεσιών, η τεκμηριωμένη συγκριτική επιλογή και παρουσίαση μιας συγκεκριμένης μεθοδολογίας (του e3-value) από αριθμό τέτοιων μεθοδολογιών, η εκπαίδευση της σε αυτή και η εφαρμογή της σε περιπτωσιολογική μελέτη, από συγκεκριμένη πρακτική ανάγκη της αγοράς από τον ευρύτερο Ελλαδικό χώρο ο οποίος εξ' όσον γνωρίζαμε πριν την εκπόνηση της διατριβής αυτής, δεν γίνεται χρήση ειδικών μεθοδολογιών αξιολόγησης ηλεκτρονικών υπηρεσιών και η δημιουργία μελετών περίπτωσης μπορεί να δημιουργήσει ένα πρακτικό υπόβαθρο αξιολόγησης της υλοποίησης ηλεκτρονικών υπηρεσιών από κυπριακές/ελληνικές εταιρείες. Κατά την εκπόνηση της παρούσας διατριβής τεκμηριώνεται ένα καινούργιο ψηφιακό εννοιολογικό πλαίσιο που καταρχήν, κατηγοριοποιεί τους τρόπους αξιολόγησης των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και κατόπιν χρησιμοποιείται για την δημιουργία αριθμού επιχειρηματικών μοντέλων (δικτυών αξίας) ηλεκτρονικής υπηρεσίας αυτόματης ανάκτησης δεδομένων από έντυπα έγγραφα σε δημόσια υπηρεσία με βάση δεδομένων της κυπριακής πραγματικότητας, τα οποία αξιολογούνται με την μεθοδολογία του e3-value, για την επιλογή της πιο οικονομικά βέλτιστης λύσης προς όφελος του φορολογούμενου αλλά και αειφόρας προς όλα τα συμβαλλόμενα μέρη.el_GR
dc.format.extentxiv, 225 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικές υπηρεσίες -- e3 valueel_GR
dc.titleΑξιολόγηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών με βάση την μεθοδολογία e3-valueel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractDespite the fact that we live in an increasingly intense changing world, where economic activity and societies are changing from predominantly product-oriented into predominantly service-oriented, and while both Greece and Cyprus are mainly service-oriented economies and societies, a delay is observed in relation with other European countries in the introduction of methodologies of evaluation of electronic services, which are the fundamental building blocks of technological change, which supports the economic and social revolution that is taking place. Such evaluation is necessary before the introduction of an electronic service to the market, to evidence the economic sustainability for all stakeholders involved, since electronic services and the supporting to them information systems are from an economic point view, complex social production and exchange value networks, where various stakeholders and participants, cooperate for the introduction of the electronic service to the market. The purpose of this thesis is the presentation based on the bibliography, of the specifics which indeed exist in the designing of electronic services, the documented comparative selection and presentation of a specific methodology (e3-value), from a number of such methodologies, the training in this and the application in a case study from a certain practical need of the market from the wider Greek space, in which , as far as we knew before the preparation of this thesis, there is no use of special evaluation methodologies for electronic services and the creation of case studies can create a practical background for the valuation of implementation of electronic services by Cypriot / Greek companies. In preparing this study, we have documented a new digital conceptual framework, which is firstly used to classify evaluation methods for electronic services and then used to create a number of business models (value networks) of an electronic service for automatic data capture from paper documents in a public service, based on data received from the Cyprus reality. The models are then evaluated using the e3-value methodology, in order to select the most cost-optimal solution for the benefit of the taxpayer and being sustainable for stakeholders involved.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record