Show simple item record

dc.contributor.advisorΘαλασσινός, Ελευθέριος
dc.contributor.authorΔημόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.otherDemopoulos, Constantinos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-31
dc.date.accessioned2016-03-31T09:49:16Z
dc.date.available2016-03-31T09:49:16Z
dc.date.copyright2016-01
dc.date.issued2016-03-31
dc.identifier.otherMBA/2016/00408el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2283
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου σε σχέση με το διαδίκτυο, τις on line αγορές και γενικότερα την ικανοποίηση του καταναλωτή. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από εννέα κεφάλαια, όπου αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε εισαγωγικά στοιχεία της εργασίας, το δεύτερο εστίασε στη συμπεριφορά των καταναλωτών και τα στοιχεία που τους χαρακτηρίζουν καθώς και τα κίνητρα που τους ωθούν σε αγορές. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρθηκε στον ορισμό της ικανοποίησης και τη μέτρηση της αξιοποίησης της δυναμικής του οργανισμού στην ικανοποίηση των εργαζομένων. Στη συνέχεια, το τέταρτο κεφάλαιο εστίασε στο διαδίκτυο και το ηλεκτρονικό εμπόριο, τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και την υπάρχουσα ασφάλεια μεταξύ των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Το πέμπτο κεφάλαιο έπειτα, βασίστηκε στις διαδικτυακές συναλλαγές και την ποιότητα των ηλεκτρονικών καταστημάτων, ενώ το έκτο έκανε λόγο για την ικανοποίηση των πελατών από τις αγορές αυτές. Το έβδομο κεφάλαιο ανέλυσε την εταιρία Αμαζον, τα στοιχεία της εταιρίας τη στρατηγική των πωλήσεων που χρησιμοποιεί η εταιρία και γενικότερα σκιαγραφήθηκε η θέση της Αμαζον στη κοινωνία. Στο όγδοο κεφάλαιο αναπτύχθηκε η μεθοδολογία της έρευνας. Εδώ δόθηκαν στοιχεία για τη μέθοδο που ακολουθήθηκε, για το δείγμα της έρευνας αλλά και το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε. Τέλος έγινε αναφορά στο κώδικα της έρευνας. Στο ένατο κεφάλαιο παρουσιάστηκαν όλες οι αναλύσεις της έρευνας οι οποίες έγιναν με το πρόγραμμα spss και τέλος η εργασία ολοκληρώθηκε με τα συμπεράσματα όπου η τελική μας διαπίστωση ήταν ότι σήμερα τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποτελούν βασική αγορά για τους καταναλωτές όμως υπάρχει ακόμα ένας ευρύτερος δισταγμός σε θέματα ασφαλείας γι' αυτό και το συγκεκριμένο στοιχείο αποτελεί βασικό κριτήριο αγοράς από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Γι' αυτό και ισχυρά brand όπως η Amazon έχουν ισχυρή θέση στο ίντερνετ.el_GR
dc.format.extent83 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.titleΑγορές στο διαδίκτυο-Μελέτη περίπτωσης online καταστήματος της Amazonel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study addressed the issue of electronic commerce in relation to the Internet, the on line shopping and general consumer satisfaction. The assignment was completed within nine chapters detailing the first chapter was the introductory elements of the assignment, the second focused on consumer behaviour and the elements that characterize them and the motives that have led consumers to shop. The third chapter discussed the definition of satisfaction and measuring the utilization of the dynamic of the organization in employee satisfaction. Then, the fourth chapter focused on the internet and electronic commerce, the operation of the shop and the existing security between electronic transactions. The fifth chapter was based on online transactions and the quality of online shops, while the sixth referred to the customers’ satisfaction of those shops. The seventh chapter analyzed the Amazon Company; the company's information strategy of sales used by the company and generally outlined the position of the Amazon in society. In the eighth chapter is developed the research methodology. Here figures were given for the method and the tool used for the survey sample. Finally was reported the source of the inquiry. In the ninth chapter were presented all analyzes of research which were with spss program and finally the assignment was completed with the conclusions where our final finding was that today the online stores are a key market for consumers though there is still a broad reluctance to safety and this is why this element is a key purchase criterion from an online store. That is why strong brands like Amazon have a strong position in the Internet.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record